12 O Clock platta till Fiddy

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
tjena.. håller på att bygga en 12 platta till min lille fiddy. är det någon som vill ha ritning så kan jag fixa sen när den e klar. den ska svetsas ihop och fästas fast i ramen.
(är dock fortfarande lite tveksam över lutningen.)

Edit: gör tråden här eftersom jag är bannad från alla andra forum. alltså fiddy forumet också, vet fortfarande inte anledningen! :va

Bilder!

Bifogat

• DSCF0931.JPG
    DSCF0931.JPG
    6.9 KB · Visningar: 102
  • DSCF0932.JPG
    DSCF0932.JPG
    9.2 KB · Visningar: 82

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
jo.. men.. det gick åt helvete.. får göra nya längd pinnar. dom jag hade gjort va alledes för korta!! så där en 6 dm :tungan fattar inte hur jag hade mätt ut förra gången.. dom nya pinnarna ska vara 1 M exakt.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Kronen skrev:
2444489 jo.. men.. det gick åt helvete.. får göra nya längd pinnar. dom jag hade gjort va alledes för korta!! så där en 6 dm :tungan fattar inte hur jag hade mätt ut förra gången.. dom nya pinnarna ska vara 1 M exakt.
Hhahaahah:D:D:D:D:D Det avr inte en liten miss du hade gjort heller haha Men grymt blire nog :tummenupp

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
nae.. ändå mäter jag fan varje dag nästa. :va
bytte till större styre idag också.. var från en BMX. det är både högre och mkt bredare! (fick modda lite med vinkelslip för att på det passa mella riserna. men det fixade sig!

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kronen skrev:
2444495 nae.. ändå mäter jag fan varje dag nästa. :va
bytte till större styre idag också.. var från en BMX. det är både högre och mkt bredare! (fick modda lite med vinkelslip för att på det passa mella riserna. men det fixade sig!
Vill ha bilder på monstret sedan:)

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Lundgren skrev:
2444893 Ducatis heter monster inte monstret :fakta

Precis, och om man böjer det rätt i det här sammanhanget, blir det "monstret". "Vi vill se bilder på monstret", istället för "Vi vill se bilder på din Ducati Monster". Förståru?! :mattias

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
lorkan skrev:
2446273 Precis, och om man böjer det rätt i det här sammanhanget, blir det "monstret". "Vi vill se bilder på monstret", istället för "Vi vill se bilder på din Ducati Monster". Förståru?! :mattias
Då skulle jag sagt monstern :fakta "Vi vill se bilder på monstern". Nu gjorde du om meningen så att det syftar på något annat som t.ex detta http://www.sims2.se/iu/upload/051110_sea_monster.jpg
Det du säger skulle öka missförståndet avsevärt jämfört med vad jag säger. :fakta

Last edited:

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
ja en liten update.. är nu klar med styret, fick kapa Riserna ca 5cm pga annars blev styret för högt! Drog dit ett par gröna handtag tyckte det blev lite fräsit! Med detta kommer jag fixa dit lite fler gröna detaljer med tiden.. Längdpinnar till 12 plattan har jag inte börjat på ännu pga har inte haft tid att leta upp nya. ska försöka fixa dom i helgen.
reservdelarna kommer nog imorgon hoppas jag.

Bild på styret!

Bifogat

• 465.JPG
    465.JPG
    53.1 KB · Visningar: 98
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...