Japp, mitt kostade nåt såntxplojt skrev:Så pass billigt kan det vara endÅ??
Nisse Järnet skrev:Japp, mitt kostade nåt sånt
xplojt skrev:Hur mycket kostar ett 125 mc kort CA?
Nisse Järnet skrev:Japp, mitt kostade nåt sånt
xplojt skrev:Åfan, blir det så billigt om man kör på bakan hela uppkörningen? skulle inte förvåna mig ett dugg om du körde på bakan under uppkörningen
EBS skrev:Det gjorde farsans polare (tävlade väldigt aktivt i Speedway) på serpentinen. Uppkörning ledaren skrattade högt å sa: "Ja... å så kommer vi tillbaka när vi lärt oss använda båda hjulen"..
Fluxir skrev:mitt kort gick på 7000:- allt som allt... det var med 5körlektioner á70min... två manöverträningar uppkörning teori och alla pappar som körkortstillstånd och liknande...
ett tips är att vara jävligt förskiktigme körskolor.. de är bara ute efter att tjäna pengar och vill att du ska köra så mycket som möjligt hos dom... och beställ tiderna för teori/uppkörning själv. inte genom körskolan. körskolan har itne nån rätt att gå före även om de säger det.
MVH Fluxir
Mäsrta har inte längre väl? Kör väl i Sollentuna nu?Styler skrev:Här i Uppsala är dom brutalt dyra asså! Runt 15 000:- får man lägga plus att dom är ett av landets petnogaste jävla städer!!!! Jag får och ska banne mig ta antingen i sthlm eller i märsta!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|