125:or i och runt Malmö?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Har lagt märke till att det är ganska många som bor runt malmö som har 125:eek:r här... Var själv ute och började övningsköra nu förra helgen.. I lördags var jag b.la i Skurup där jag såg en röd Nsr.. Kan det ha varit du McJonne??? Du kanske kommer ihåg en röd, blå, vit Nsr-99 med en Kawasaki ninja (zx12r) bakom??? Är lite förvånad att det fanns så många 125:eek:r här.. Har aldrig sett en 125:a här nere omkring förren förra helgen då jag förmodligen såg McJonne. Men jag såg även en annan nsr en -91 eller där omkring en svart, turkos nära alstad.. Någon här kanske??
Nu till ämnet igen. Hur många finns det här på forumet som kör en 125:a som bor i Malmö eller i närheten????

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Mr.Dna skrev:
Har lagt märke till att det är ganska många som bor runt malmö som har 125:eek:r här... Var själv ute och började övningsköra nu förra helgen.. I lördags var jag b.la i Skurup där jag såg en röd Nsr.. Kan det ha varit du McJonne??? Du kanske kommer ihåg en röd, blå, vit Nsr-99 med en Kawasaki ninja (zx12r) bakom??? Är lite förvånad att det fanns så många 125:eek:r här.. Har aldrig sett en 125:a här nere omkring förren förra helgen då jag förmodligen såg McJonne. Men jag såg även en annan nsr en -91 eller där omkring en svart, turkos nära alstad.. Någon här kanske??
Nu till ämnet igen. Hur många finns det här på forumet som kör en 125:a som bor i Malmö eller i närheten????

Du lär se mig om nån månad runt malmö.. jag bor i Oxie och håller också på att övningsköra, så om du ser en svart/lila/rosa ( :rolleyes: ) Suzuki RG så måste det vara jag :tummenupp

Simon

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
MT 01
Mr.Dna skrev:

Jag kör en hel del i Malmö.. Men bara på helgerna tyvärr..
Så ser du en röd Cagiva Mito så är det bara att hälsa eller :bow

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Mr.Dna skrev:
Ok, Då är det ju iallafall mer än jag som övningskör... Var brukar du övningsköra SkorvKalle ?? :squid

Änsålänge ahr jag bara övningskört en gång (privat) o det var på 101:an från oxie mot alstad.. den e på verksta där nu, ska troligen hämta den i veckan, jag kan PM:a dig eller något så kan vi kanske ses där någonstans :tummenupp

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Okej. Du kan ju meddela om du rör dig i eller runt Alstad, Svedala och där.. Vad kör din handledare för något?

cool2000

hojlös
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Önskar mig något nytt...
kör inte så ofta till malmö... Men brukar vara borta mot hjärup (går FP där) Så om ni ser en dåre på en gul hoj utan klistermärken änsålänge så är det jag :D

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Övningskör i snitt ca 1gr/per vecka med farsan, brukar köra mot svedala så chansen (risken? =D finns att du ser mig!

Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
HÅLL ER TILL ÄMNET :fakta

jag bor i staffanstorp.. dvs 1 mil från malmö..
om de blir några 125cc.. runt malmö som ska köra så hojta till så e jag me :tummenupp

GranaT

2-takt är en livsstil !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha RD250
JAG BOR ÅXÅ I MALMÖ :eek:

:D.. har inte fått hem hojjen från gbg. men posar ibland me skorvkalle i oxie iaf :)..

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
SkorvKalle skrev:
vem är det som INTE håller sej till ämnet?? :confused:

de va väldigt mycke ironi i de hela men de slank in väldigt mycke om övningskörning..
ta inte illa upp :tummenupp

oxie.. de e ju en stoppie frön malmö*ironi*
kan man hänga på om ni ska ut??kanske? :rodnar

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
AleX skrev:
hände de inget mer här nu eller??

tog illa vid mig av ditt förra innlägg så jag vet inte om jag vågar skriva mer i denna tråden... ;)

Nä skämta bara! Jag är på om vi blir några stycken 125:eek:r runt Malmö som kan sticka ut o köra lite till sommaren. Vi är väll 2 från oxie, en från svedala o några (vet inte vem/vilka) från malmö +du så några stycken borde vi ju kunna få ihop på en körning! :tummenupp

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Vastrix skrev:
tog illa vid mig av ditt förra innlägg så jag vet inte om jag vågar skriva mer i denna tråden... ;)

Nä skämta bara! Jag är på om vi blir några stycken 125:eek:r runt Malmö som kan sticka ut o köra lite till sommaren. Vi är väll 2 från oxie, en från svedala o några (vet inte vem/vilka) från malmö +du så några stycken borde vi ju kunna få ihop på en körning! :tummenupp

wooppsss
de e lugnt menade inget illa :(

men bara hojta till om det lir en körning någon gång tid och plats så e de lugnt gärna inte en lördag...eller vardag.. :tummenupp

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Någon gång i Juni har jag förmodligen mitt kort. Vi kan ju ta upp det då igen, så får vi se hur många som är intresserade på en liten mc-träff :crash

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC