125 träff i jönköping så fort snön är borta?

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
Tänkte det skulle vara kewl o vara några som åker runt lite ^^ precis flyttat hit från 08land :p

fast snön får väl ta och försvinna först... snöa ju idag, o har inge lust att åka då :näsblod

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Tänkte det skulle vara kewl o vara några som åker runt lite ^^ precis flyttat hit från 08land :p

fast snön får väl ta och försvinna först... snöa ju idag, o har inge lust att åka då :näsblod

ja är på. bara ja har fått rätt på hojen och fått ner den hit så:p

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
ja är på. bara ja har fått rätt på hojen och fått ner den hit så:p

:D fan vad kul ;P trodde nästan ingen skulle svara... men anderstorp vart är det :S ? husqvarna hållet eller mer mot skövde ?

Jag är på om jag har bes. och ställt på hojen:D

:D fler desto bättre
vi får väl höras mer när det slutat snöa...
typ en halvmeter snö här i mullsjö

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
stackars.... här i skåne har ingen snö lagt sig än, jag har kört hela vintern hittils :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Jag, Nsr_martin och Uberjahn är nog gärna på till våren, dock har vi gått från 125 till mellanhoj nu men det funkar att åka med oss/er ändå:) Jamenar bara man har 2 hjul så funkar allt=)

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
Jag, Nsr_martin och Uberjahn är nog gärna på till våren, dock har vi gått från 125 till mellanhoj nu men det funkar att åka med oss/er ändå:) Jamenar bara man har 2 hjul så funkar allt=)

fett nice :D fast ni kommer gasa ifrån oss ganska lätt då tror jag :/ min är ju bara en 9kw... tänkte byta rör på den så den blir 11 kw (eller mer ;P om föräldrarna tillåter mig)... fast ska ändå köpa en tyngre i sommar för att jag kan börja övningsköra för tung då...

fundera på nån av dessa:
http://www.blocket.se/vi/10573300.htm?ca=11_s
eller
http://www.blocket.se/vi/8975595.htm?ca=11_s

dem kostar ju ungefär lika mycket, fast suzukin är lite lättare och är nyare...
fast jag vill ändå ha en cbr 650 ;P vet inte vilken jag ska ta... dock är det ju så att jag vill ha typ en 03-05 cbr.. för tror inte folk kör så varsamt som jag *HOST* kommer göra

Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Nsr 125 -98, Yamaha xt 350 med yz 250 fram/bakfälg ,sving, och framgaffel
Jag är på! Ska bara ta lappen, så ja hoppas på att det blir fler än en gång vi åker i sommar isånnafall!:tummenupp

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
det är det nog fan värt. har fåt åka själv än så länge:huvet skit tråkigt

haha ;P jag me.. känner ju ingen här, förutom klassen eftersom jag just flyttat ner så kan ju alltid åka med morsan o farsan men ... du vet hur det är (eller borde iallafall :p)
o det är ju inte heller så roligt när farsan har en honda pan european 1100 eller vad det är o morsan en 650 deuville... dom gasar lixom lite mer än mig xD

Jag är på! Ska bara ta lappen, så ja hoppas på att det blir fler än en gång vi åker i sommar isånnafall!:tummenupp

haha såklart vi ska åka mer :D tänkte åka varje dag på sommarlovet (då det är fint väder o så)
akta dig för krypkörningen bara när du kör upp :p jobbigt på en sporthoj märkte jag.. fast det gick... och bromsa inte för hårt under "hinderbanan" i 50... jag lyckades ställa mig på framhjulet så han inspektören mumla lite o sa att jag fick testa igen på 70 och 90 provet.

förresten du går inte på PB va ? :p

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
Jag tycker du ska köpa cbr:en om du får välja:p För övrigt går ja på pb, sp3d:)

mjo men den andra är ju nästan ny för samma pris, och tror dom har kört lite hårdare med cbren.. :p mjae får suga på det till sommaren, dessutom kommer det nog ett antal nya hojjar inför sommaren som jag kan välja på ^^ jäkligt sugen på cbren men lite jobbigt att den gått så långt, skulle lätt köpa den om den inte gått lika långt :p

haha fan vad coolt att du går på pb då ^^ sp1c här :p gick upp en timme tidigare idag för att jag ska göra tyska läxan, men det blev sporthoj.com istället... aja ska nog göra tyska läxan nu iallafall

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
2728161 mjo men den andra är ju nästan ny för samma pris, och tror dom har kört lite hårdare med cbren.. :p mjae får suga på det till sommaren, dessutom kommer det nog ett antal nya hojjar inför sommaren som jag kan välja på ^^ jäkligt sugen på cbren men lite jobbigt att den gått så långt, skulle lätt köpa den om den inte gått lika långt :p

haha fan vad coolt att du går på pb då ^^ sp1c här :p gick upp en timme tidigare idag för att jag ska göra tyska läxan, men det blev sporthoj.com istället... aja ska nog göra tyska läxan nu iallafall
hehe okok, jag skulle gå upp kl 6:30 för att plugga till ett samhällsprov:p Ja vaknade nu och provet är 9:25:p Aja, ang hojen... Cbr:en jhar ju gått 2500 mil? Tycker du de är långt?:D hehe, aja den har nog en väldans massa mer mil att ta ut, den är ju knappt inkörd:D Jag tror du kommer bli trött på gs:en och villja ha mer kraft efter ett tag... Men de är ditt hojköp du köper inte hojen för nån annan...

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
hehe okok, jag skulle gå upp kl 6:30 för att plugga till ett samhällsprov:p Ja vaknade nu och provet är 9:25:p Aja, ang hojen... Cbr:en jhar ju gått 2500 mil? Tycker du de är långt?:D hehe, aja den har nog en väldans massa mer mil att ta ut, den är ju knappt inkörd:D Jag tror du kommer bli trött på gs:en och villja ha mer kraft efter ett tag... Men de är ditt hojköp du köper inte hojen för nån annan...

hehe jaja men ändå :p min cbr har gått en ca 600 mil nu :p dags för service... sitter på datakunskapen nu med :p så kul...
men ändå... 2500 mil är ju mycket plus att den är 10 år nu

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
2728477 hehe jaja men ändå :p min cbr har gått en ca 600 mil nu :p dags för service... sitter på datakunskapen nu med :p så kul...
men ändå... 2500 mil är ju mycket plus att den är 10 år nu
Sitter med på datakunskapen nu:p Jaja, du bestämmer vilken hoj du ska ha, bara säger att efter 2500 mil är en hoj definitivt inte slut... Min 125 har nog gått 3000 mil och den funkar prima, sen kan man inte jämföra en 125 med en 600... Känns som en tung hoj går mycket längre än en "liten/lätt" hoj...

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
Sitter med på datakunskapen nu:p Jaja, du bestämmer vilken hoj du ska ha, bara säger att efter 2500 mil är en hoj definitivt inte slut... Min 125 har nog gått 3000 mil och den funkar prima, sen kan man inte jämföra en 125 med en 600... Känns som en tung hoj går mycket längre än en "liten/lätt" hoj...

hm kanske är som du säger då ;P men jag vill ha en nästan ny hoj :p max 1000 mil... helst CBR 600 eller nått i den stilen, inte varit på marken nån gång... typ icke sönderkörd av nån galen 18 åring som inte har nån olja (det är väl 4-takt va?)

1 lektion imorron förresten ;P maha så jävla skönt

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...