125 träff i linköping INTRESSEKOLL (21/7)

Mitofar

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Nkp
Hoj
-03 Mito ;
Jag skulle gärna komma om jag hade kortet... fick 2 fel på teoriprovet i torsdags :( Det känns som jag inte kommer få mitt kort iår... :( tidigaste tiden dom hade var den 7 september...

Kom igen Martin, vi får analysera vad som gick galet och försöka fixa det, å sen på´t igen! Vi finns här för att hjälpa!
 

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
3040676 Kom igen Martin, vi får analysera vad som gick galet och försöka fixa det, å sen på´t igen! Vi finns här för att hjälpa!
Hej Bengt :) Jag ska ringa till dom om ny tid konstant hela tiden men dom säger att det inte är speciellt mycket folk som lämnar återbud, och precis när dom gjort det så kommer det någon och tar platsen :näsblod Men vi får se...
 
Last edited:

Mitofar

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Nkp
Hoj
-03 Mito ;
Hej Bengt :) Jag ska ringa till dom om ny tid konstant hela tiden men dom säger att det inte är speciellt mycket folk som lämnar återbud, och precis när dom gjort det så kommer det någon och tar platsen :näsblod Men vi får se...

You know, I´m right here if you need my help...... :yoparty
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Hej Bengt :) Jag ska ringa till dom om ny tid konstant hela tiden men dom säger att det inte är speciellt mycket folk som lämnar återbud, och precis när dom gjort det så kommer det någon och tar platsen :näsblod Men vi får se...

Ring 5 gånger per dag och kolla om det finns på andra ställen.

Samma sak gälelr uppkörningen fick tid 15 augusti men ringde varje dag och fick sedan en mycket tidigare tid.
 

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
3040761 You know, I´m right here if you need my help...... :yoparty
jao :) Men jag fick ett papper från vv vad jag hade fel på... hade nästan alla fel inom en kategori men jag vet itne vad jag ska läsa så jag blir bättre. Du kanske kan kolla och se vad jag ska träna på? jag kommer väl ut nån dag :)

3040857 Ring 5 gånger per dag och kolla om det finns på andra ställen.

Samma sak gälelr uppkörningen fick tid 15 augusti men ringde varje dag och fick sedan en mycket tidigare tid.
Ska ringa 1gång/30min... Ska sätta en klocka så jag inte glömmer :p
 
Last edited:

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
jao :) Men jag fick ett papper från vv vad jag hade fel på... hade nästan alla fel inom en kategori men jag vet itne vad jag ska läsa så jag blir bättre. Du kanske kan kolla och se vad jag ska träna på? jag kommer väl ut nån dag :)


Ska ringa 1gång/30min... Ska sätta en klocka så jag inte glömmer :p

Ok! :huvet
Du klarart nästa gång :yoparty
Ingen mer som är sugen på en träff :yoparty
 

sandersen

Live like there is no tomorrow.
Gick med
24 Feb 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Gsxr 600
jag hade inte bangat en sekund att åka ner 28 mil för lite race men hojen har gått sönder och jag hinner troligtvis inte få delarna + inkörning:(.. hade gött där nere o ta mycket bilder så vi andra stackare får se..

hade gött // Sandersen
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Tja kalle. Härligt att du kommer, då är vi en till då :tummenupp , går hojen bra el. Hörde av Emelie att du köpt Ktm :yoparty
 

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Tja kalle. Härligt att du kommer, då är vi en till då :tummenupp , går hojen bra el. Hörde av Emelie att du köpt Ktm :yoparty

Nåra till så är vi 10pers och då blire av :arsele
KOm igen nu :yoparty
 

_vikt0r

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Ymaha ybr 125 -05
kom igne förfan o fixa en träff då ? annordna en någon ? behver inte vara i lkpg ? ja kan åka en bit för en 125a träff om det är några som e där ;) Nån som kan arrangera jag kan hjälpa till om de e så !
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
var är bilderna från körningen?


jag tror inte de blidde nåt.


om ni tror ni ska kunna hålla träffar liknande moppeträffar med stunttävling och race och försäljning och skit tror ni fett fel. finns ju fler moppar i göteborg än de finns 125or i hela sverige vaffan. hur många stuntar på moppeträffarna? ett tiotal MAX och då är det många som går in för det och tränar mkt. ska ni ha stunttävling med 125 kanske 2 st ställer upp och drar ett par weelies och nån stoppy på nån meter.

sorry men så äre. finns för lite folk.
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
jag tror inte de blidde nåt.


om ni tror ni ska kunna hålla träffar liknande moppeträffar med stunttävling och race och försäljning och skit tror ni fett fel. finns ju fler moppar i göteborg än de finns 125or i hela sverige vaffan. hur många stuntar på moppeträffarna? ett tiotal MAX och då är det många som går in för det och tränar mkt. ska ni ha stunttävling med 125 kanske 2 st ställer upp och drar ett par weelies och nån stoppy på nån meter.

sorry men så äre. finns för lite folk.


Neppp de blev inget för att ingen kunde o som i mitt fall så visste ja inte om ja skulle få kortet i tid. Men som sagt så var de inte meningen att ha nått fet125 träff för de kan ju vem som helst fatta . O ja tror stunt tävlingen var menat till seriösa utan bara för att ha nått o göra o garva åt.:D Där imot blev de ja, Fornell o Mackan som drog ut några dagar senare för att träffas o ha lite kul mellan bilarna :yoparty
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Neppp de blev inget för att ingen kunde o som i mitt fall så visste ja inte om ja skulle få kortet i tid. Men som sagt så var de inte meningen att ha nått fet125 träff för de kan ju vem som helst fatta . O ja tror stunt tävlingen var menat till seriösa utan bara för att ha nått o göra o garva åt.:D Där imot blev de ja, Fornell o Mackan som drog ut några dagar senare för att träffas o ha lite kul mellan bilarna :yoparty



okej jag ber om ursäkt om jag inte fattade eran ironi som de låter som du tycker att de va. för de lät jävligt seriöst:tummenupp
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top