125 träff i uddevalla traktern

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Chrille skrev:
Vägtips. Rakt norrut ur stan(upp över Fridhem) kör upp över Valboryr och kolla häng med hela vägen upp mot Hedekas. Kolla lite i en kartbok och se till att få med er vägsträcka som smyger längs kanten av en sjö däruppe, det är antagligen blande det roligaste jag kört i hemtrakterna.

Hela Orust är bra om man går av de stora vägarna.

ok, det är nog en väg vi får testa! Har kört lite där, men aldrig så långt upp som till hedekas. Men det ska jag lugnt göra nu! Tack för tipset :tummenupp

Last edited:

Jocke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW
Re: Re: Re: nej

Glänsaren skrev:
Va du hänger upp dig på småsaker!!! :eek: 9 mil hit och 9 mil dit, spela rooooll :whip Vad ska du göra ikväll och imorrn då??
Enligt Microsoft Autoroute 2002 är den kortaste vägen 42,99 mil.
För övrigt kan ni ju göra en kompromiss och träffas i Ljungskile så kan jag lyssna på ert knatter. :D

Edit: Gamla vägen mellan Ljungskile och Stenungsund är kul, sen kan man flänga ut på Orust.

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Re: Re: Re: nej

Glänsaren skrev:
Va du hänger upp dig på småsaker!!! :eek: 9 mil hit och 9 mil dit, spela rooooll :whip Vad ska du göra ikväll och imorrn då??

haha, japp. I helgen hade jag tänkt att lufta frambromsen. Men det blev aldrig av.....Kommer du in nästa helg eller??

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Re: Re: Re: Re: nej

Jocke skrev:
Enligt Microsoft Autoroute 2002 är den kortaste vägen 42,99 mil.
För övrigt kan ni ju göra en kompromiss och träffas i Ljungskile så kan jag lyssna på ert knatter. :D

Edit: Gamla vägen mellan Ljungskile och Stenungsund är kul, sen kan man flänga ut på Orust.

haha, man kanske skulle tatt en tur till Sunes o softat med pensionärerna :D

Tzr_andreas

Snart växer jag till 600!
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125
Jag och två (tre) killar till med 125:eek:r är intresserade av att träffas i Uddevalla.. Fast när då isåfall, måste byta lager till svingen...

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Tzr_andreas skrev:
Jag och två (tre) killar till med 125:eek:r är intresserade av att träffas i Uddevalla.. Fast när då isåfall, måste byta lager till svingen...

ok, vi skulle kunna träffas ngn. dag....men hittils e det bara jag som kör. En väntar på ett skinnställ (han får inte köra utan för sin mamma =P), två andra har mc, men inte gjort uppkörningen än. En utav dom gör den 7 maj. Så hittils e det bara jag som kör =/
Du e Borgs kompis va? =)

Tzr_andreas

Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125
Ja, Borg e schysst som fan. Han skulle tagit kort samtidigt som mej men fick inte för sin morsa, hon sponsra med pengar till golfklubbor istället..

Bifogat

• min yamma.jpg
    min yamma.jpg
    85.1 KB · Visningar: 76

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Tzr_andreas skrev:
Ja, Borg e schysst som fan. Han skulle tagit kort samtidigt som mej men fick inte för sin morsa, hon sponsra med pengar till golfklubbor istället..

haha, jag frågade han o han sa att han inte hade pengar till kort =) Snygg hoj förresten!! :tummenupp Synd att det inte var en offroad bara :rolleyes:

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Homsen skrev:
ja ska till fjällen men ja kommer hem på freda

Jobbigt!! hmmmm, :confused: Vi kanske kan köra helgen efter lovet då....söndag passar nog bäst. Ska hem o kolla schemat. Är det ok för er alla?? Strané bo, hör med din kompis ifall han kan då......

Tzr_andreas

Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125
ja jag får höra med han... Han kör Yamaha Virago 125, den går styggt!!! 12hk... RESPEEEKT!!!

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Lördagen den 19 April verkar det som att vi blir ett par som ska ut o åka i Uddevalla trakten......pm:a mig om mobil nummer!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping