Hur kommer du dit FolkE? Tycker mig kunna läsa att du e hojjlösFolkE <TM> skrev:1: Biifer
2: FolkE + en till
3:
4:
5:
Det var JÄVLIGT kul förra året!Jonne_boy skrev:Fan!.
efter förra året så hade det varit kul att åka upp iår med..
men jag tror nog alldrig jag varit så blöt som när jag kom hem efter förra året..
Tyvärr så jobbar jag till 14,30
tror inte det går att åka lika fort som GR
Johanjulgran skrev:jag kommer med hoj som det serut nu =)
No1 skrev:Kommer det tillräckligt med 125r så ordnar vi en egen rakt fram tävling för er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No1...
Vilken väg tar ni?Biifer skrev:Bravo
Samling Sveavägen (Donken) Kl: 08:45
Ska vi möta dig vid donken i Upplands Väsby då rå? Om ja får ditt mobil nr så kan ja ringa när vi åker ifrån sveavägen! Vi kommer antagligen åka runt 09:00 tiden och når Upplands Väsby en kvart senare, men det kan hända så mycket när det gäller 2-takt.... Mitt nr är iallafall 0733548703! Ring eller sms:a ifall du inte kommer!Johanjulgran skrev:Vilken väg tar ni?
om ni tar E4:an kan jag hoppa in i ledet vid upplandsväsby?
Ja det blir bra. Mitt nr är 0739362652Biifer skrev:Ska vi möta dig vid donken i Upplands Väsby då rå? Om ja får ditt mobil nr så kan ja ringa när vi åker ifrån sveavägen! Vi kommer antagligen åka runt 09:00 tiden och når Upplands Väsby en kvart senare, men det kan hända så mycket när det gäller 2-takt.... Mitt nr är iallafall 0733548703! Ring eller sms:a ifall du inte kommer!
Biifer skrev:Hur kommer du dit FolkE? Tycker mig kunna läsa att du e hojjlös
Kanon!FolkE <TM> skrev:Du läste rätt, men det står inte att jag har en kompis som har en Aprilia rs 125 -98 men som inte är klar med kortet ännu=) Så jag och han plus en till svart aprilia rs 125a me två på kommer till sveavägen 8.45 på lördag (satan va trött man kommer att vara)
Nisse Järnet skrev:Jag hakar på Johan, fast med bil. Jävla skit att inte moppen är klar än! Vill ju vinna nåt...
Hehe, han blir nog mindre glad dåEBS skrev:Sno brorsans XT då!
Jadu! hela detta forum är ju såååå seriöst...NOTNisse Järnet skrev:Haha ja va många 125or de va där då Kul va det iaf! HOPPAS min hoj funkar tills nästa helg!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |