The Nameless skrev:
Inte för att va tjatig men de finns en tråd om den annonsen... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=93631The Nameless skrev:
zpeppy skrev:Inte för att va tjatig men de finns en tråd om den annonsen... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=93631
Np dude....men man kanske skulle åka och testa den dära hojen nån dag...=) se vad den går för...=)The Nameless skrev:ofyfan ... glömde bort att söka ... sorry ...
skitskoj kan den vara, och det är den ocksåprulle skrev:Är dom där a1 regade? kanske vore något att köpa i såna fall.. inte för ja tror på 210 utan för att den va väldigt snygg... hur kan en sån annars va att köra?
prulle skrev:Är dom där a1 regade? kanske vore något att köpa i såna fall.. inte för ja tror på 210 utan för att den va väldigt snygg... hur kan en sån annars va att köra?
Padde skrev:Kul att leka med, för jävlig att köra långt på.
prulle skrev:Okej då e de inget för mig.. Nu blir ja helt ot men ja har alltid undrat vilken hoj(typ) är bäst om du ska åka 70 mil motorväg? Kom inte å säg #sport för då går det snabbast"
Padde skrev:Ahh topicen handlar ju om hastighet så ja.
Jag skulle nog påstå att CBR 125 eller liknande 4-takts hoj funkar bäst att åka långt på. 70 mil skulle jag inte satt mig på en 2 taktare och litat blint på att allt skulle hålla. Då skulle jag hellre tagit tåget. Klart det går ju men jag skulle stannat hyffsat ofta.
Det går ju med alla, Men en 4 taktare lämpar sig nog bäst fast det går lite långsammare.
prulle skrev:Okej då e de inget för mig.. Nu blir ja helt ot men ja har alltid undrat vilken hoj(typ) är bäst om du ska åka 70 mil motorväg? Kom inte å säg #sport för då går det snabbast"
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|