Solid snake skrev:Det var ju den sidan med en snubbe som hette fuhrer eller nåt, o tips på hur man drar snuten.
Coolt....
Kan ju va bra o veta
Solid snake skrev:Det var ju den sidan med en snubbe som hette fuhrer eller nåt, o tips på hur man drar snuten.
Coolt....
Specielt om man har en CBRbimmern skrev:Kan ju va bra o veta
NSR_Martin skrev:Jäklans vilken snutnojja man hade med WR i början...
Har inte behövt komma på det än som tur är....spectre skrev:sen kom du på hur enkelt det var att köra ifrån en radiobil?
Anton_Ljunghusen skrev:Ojdå tråden sjunker mot sin grav, how originally
låt det då bli första ggn då. å sluta sabba tråden.Solid snake skrev:It's magic.
Nämen seriöst, hur många ggr har detta varit uppe o inte blivit nått av det?
philsson skrev:låt det då bli första ggn då. å sluta sabba tråden.
om vi får bidrag och vi får pengar över så.. Tror inte det med bensinen skulle funka så bra.NSR_Martin skrev:Kan vi inte få bidrag till belsinen?
Jo jag håller med. Och om vi sätter upp ett datum nu så kan vi boka in det i kalendern också. Jag tror det skulle passa bäst med en lördag. Förslagsvis den 19e mars.bossjan skrev:Jag ställer...men kan vi inte skita i garaget så länge...och lägga pengarna på nåt annat...vi ska ju inte träffas och sitta i ett garage...vi ska ju va på vägen!
Vi måste sätta ett datum nu för vår första träff...så inte klubben glöms bort i samband med tråden.
Sätt ett datum i mars, Philson får bestämma ett. Dom som kan kommer och dom som inte kan får stanna hemma. Kan inte ändra datum för att nån inte kan.
philsson skrev:Jo jag håller med. Och om vi sätter upp ett datum nu så kan vi boka in det i kalendern också. Jag tror det skulle passa bäst med en lördag. Förslagsvis den 19e mars.
Plats, nånstanns i jkpg
Man _SKA_ sammlas på atollenzpeppy skrev:Atollen, är rätt bra samlingsplats. Men det är ju bara vad jag har hört, det kanske bara är ett rykte Men om jag säger att vi kan samlas vid attolen så kommer snart nsr_martin och säger att vi inte ska härma alla andra, men skit samma det är en bra samlingsplats.
har skrivit plats och datum på förstasidan. om det finns några invändningar så säg gärna tillNSR_Martin skrev:Man _SKA_ sammlas på atollen
Nått annat ställe är otänkbart
Atollen 19 mars, kl 15:00
Avgång mot tranemo för att sedan slänga i sig pizza och ha klubbmöte? Hehe.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |