SolitudE
R.I.P Brorsan!
NSR_Martin skrev:Klart jag kommer... Bara inget superduperviktigt kommer i vägen, men det är nog ingen risk, inget inplanerat nu iaf, så du kan räkna med mig!
Brabra!
NSR_Martin skrev:Klart jag kommer... Bara inget superduperviktigt kommer i vägen, men det är nog ingen risk, inget inplanerat nu iaf, så du kan räkna med mig!
NSR_Martin skrev:Ojjemän, lägg colan på kylning.
Yeah, aj äm the spammer
NSR_Martin..........181
philsson..............153
SolitudE..............84
zpeppy...............52
Solid snake..........44
_mini_ skrev:flickorna är på g vett du! kör upp den 9maj.. sen blir det åka av
NSR_Martin skrev:
Missade ju ditt inlägg innan... Hojta till när du fått lappen så kommer jag, och säkert nån mer ner o hälsar på dig!
titta bara hur många trådar jag har startat..NSR_Martin skrev:Ojjemän, lägg colan på kylning.
Yeah, aj äm the spammer
NSR_Martin..........181
philsson..............153
SolitudE..............84
zpeppy...............52
Solid snake..........44
Så ska det låtaSolitudE skrev:Självklart åker jag också med!
får bli mitt mål nu också snart.. måste också ha..SolitudE skrev:Körkort, körkort ... inget annat finns i mitt huvud nu!
jasså? trevligt trevligt att ni vill komma!=) haha=).. hoppas på att ha det den 9maj.. men får se.. klarar man det så gör man annars blir det problem hehe..NSR_Martin skrev:
Missade ju ditt inlägg innan... Hojta till när du fått lappen så kommer jag, och säkert nån mer ner o hälsar på dig!
klart du klarar det och om inte så!!!! tar du det igen...._mini_ skrev:jasså? trevligt trevligt att ni vill komma!=) haha=).. hoppas på att ha det den 9maj.. men får se.. klarar man det så gör man annars blir det problem hehe..
Man ska inte vara för säker hehe.. men hoppas på det i alla fall nä men det kommr nog gå bra=).. hehe.. när åker du å hämtar hojen?philsson skrev:klart du klarar det och om inte så!!!! tar du det igen....
ska åka med farsan upppåt landet idag och så hämtar jag hojen imorn bitti.. hemma på söndag morgon.. ser fram emot det!!... äntligen! hehe.. (väntat hela veckan)_mini_ skrev:Man ska inte vara för säker hehe.. men hoppas på det i alla fall nä men det kommr nog gå bra=).. hehe.. när åker du å hämtar hojen?
hehe.. 3st fråga niklas.. han är säkert på om han får ihop hojen..NSR_Martin skrev:Så det blir iaf tre stycken till tranemo på lördag tex
hur ska man punktera slangfria! eller är de inte de?.NSR_Martin skrev:Wiee, nu har jag krängt både bak o framdäck på huskyn, verkar inte som jag punkterade nått heller Tog bakdäcket idag, framdäcket igår... Bakdäcket verkar som det krängde ut direkt
Eleven
Det är en endurohoj, när man kör över stock o sten vill man ha slangar, blir ju punktering lättare annars, o om man slår igenom fjädringen så tål det väll det bättre med...philsson skrev:hur ska man punktera slangfria! eller är de inte de?.
hehe du sa de. du får visa mig när jag är i jkpg nästa gång.. blir väl nån gång i höst.. om inte i sommar..NSR_Martin skrev:Det är en endurohoj, när man kör över stock o sten vill man ha slangar, blir ju punktering lättare annars, o om man slår igenom fjädringen så tål det väll det bättre med...
om man skulle ta lite sandpapper o rugga upp däcken på sidorna sissta millimetern så man slipper lowsida när man ska försöka fotpinneskrapa, hehe... Hade varit tufft o lyckas, man ligger lååångt ner då va inte allt för långt ifrån idag... Synd att man inte fick med det på film.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|