spectre
BRASSA å dra i helvet
Solid snake skrev:Sant? Isf OMFG LOL ROFL LMAO!!!!
ROFLMAO på dig själv du.. pudelrockare..
när är hubben uppe och när får vi adressen dit?
Solid snake skrev:Sant? Isf OMFG LOL ROFL LMAO!!!!
spectre skrev:när är hubben uppe och när får vi adressen dit?
Solid snake skrev:Fortsätt så så ska jag se till att du blir den första som e kickad från hubben, den kommer upp när den kommer upp.
Padde skrev:Undrar hur många som kommer inte bli kickade?
![]()
Hur fan kunde du bli moderator???cRoC skrev:Ja, padde sa upp sig..
Vad har DJM för lina hos sig?
NSR_Martin skrev:Hur fan kunde du bli moderator???
Borde varit nån med lite koll och som är mer aktiv... Du såg ju inte ens anledningen till varför det blev som det blev med H4, hur ska du då klara dig som moderator?.... Förmodligen kan du väll inte ge en vettig förklaring på mitt inlägg utan tar bara bort det
Kommer hubben upp nån gång eller?Senare ikväll?
Vet du inget om det ska du inte göra värdens utlägg om det hellercRoC skrev:Jag är aktiv, jag skriver bara inte så mycket strunt som ni.
Nej då mycket av H4-tjaffset tycks ha varit via msn kunde ju inte jag veta det.
En gång är ingen gång, två gången en gång för mycket
NSR_Martin skrev:Vet du inget om det ska du inte göra värdens utlägg om det heller
Inget ont om dig som person, men som moderator...?
Solid, när kommer hubben upp???![]()
Precis vad jag har tänkt göra, jag har inga förutfattade meningar på det viset, men jag är skeptisk att du blir en lyckad moderator, hoppas du överraskar mig positivt, flera gånger om!cRoC skrev:Vänta 2 veckor. Tycker du jag gör ett dåligt jobb så säg det till Swedie.
NSR_Martin skrev:Precis vad jag har tänkt göra, jag har inga förutfattade meningar på det viset, men jag är skeptisk att du blir en lyckad moderator, hoppas du överraskar mig positivt, flera gånger om!
EDIT: cRoC, vill du fortsätta, ta det över PM nu....
DJM; kanon! Se till o få klart det snarast möjligt nu så man kan toktanka av dig![]()
Solid snake skrev:Bryter mot reglerna så säger jag till 1 gång, sen e dom klickade ett dygn eller nåt, undantag spectre som blir permbannad.![]()
spectre skrev:om du inte slutar upp med att vara dum mot mig så här så hämtar jag hela släckten + min bror som har ett baseball trä och han är arg![]()
![]()
Solid snake skrev:Nämen hjälp.
Kan du räkna?![]()
spectre skrev:ja det kan jag.. 1 2 6 8 7 3 4... VaRe Nå MEr ElLer?! AnnaRS SmeLLErE Direkct!
Solid snake skrev:Bra, då kan du berätta för polisen hur många tänder jag slog ur käften på dig när jag har träffat dig.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |