Björne-Bus
Ny medlem
_Karlstrom skrev:Bor i Floda 3mil åt Alingsås hållet från göteborg
tuft! hehehe
_Karlstrom skrev:Bor i Floda 3mil åt Alingsås hållet från göteborg
Therudeboy skrev:Släng upp en bild på dig själv så kanske fler kommer fram
Miss_Orchidee skrev:Jag har ju slängtr upp en bild! den ligger i forumet 125cc i tråden "det här är jag" fast det e inte jag som laggt upp den för min dator ville inte det så Nikel la upp den åt mig. så ni får kika där om det e nått
Jag bor centralt i stan , på masthugget för att vara mera exakt. Ska dock snart flytta till kungsbacka, halvt i alla fall.Miss_Orchidee skrev:Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........
Miss_Orchidee skrev:Jag har ju slängtr upp en bild! den ligger i forumet 125cc i tråden "det här är jag" fast det e inte jag som laggt upp den för min dator ville inte det så Nikel la upp den åt mig. så ni får kika där om det e nått
Therudeboy skrev:Såg det Grabbar att ni inte lägger in stöten på henne. Hon är ju allt man önskar sig nästan. Synd att hon är så ung annars hade jag försökt
Miss_Orchidee skrev:Nästan! fast hon har redan pojkvän! Å honom ska vi inte byta ut!
koop skrev:Jag bor i kungsbacka och känner mig också lite ensam ute på vägarna.
vi kan ju träffas och kanske köra lite?
jag kör en blå KDX, du kanske har sett mig.
NSR_Martin skrev:Som det ser ut nu så kan vi väll sammlas på nått lämpligt ställe i göteborg. Vi tjötar lite, åker en sväng, tjötar lite till, och sen kan dom som vill gå på liseberg. Låter det som en bra idé? Vilka är sugna på liseberg?
Inga fler som kan komma?
Muggen skrev:Götaplatsen, nu på lördag, 15.00.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |