"For your information" så ligger min sida uppe nu... http://berra-racing.sids.se
Skriv gärna nån kommentar
Skriv gärna nån kommentar
SpeedAbuser skrev:Kul att du bestämt dig för att satsa i år!
Tror nog att 125jr kommer att bli väldigt intressant i år.
Återstår att se om den blir lika snabb som förra året. En hel del snabba piloter har ju flyttat upp till högre klasser eller tagit paus från banåkat. Nåja, en sak är i alla fall säker - långsamt lär det inte gå!
Mitt favorittips på titeln i år är dock fortfarande BlueDevil aka #46.
Återstår att se om den blir lika snabb som förra året. En hel del snabba piloter har ju flyttat upp till högre klasser eller tagit paus från banåkat. Nåja, en sak är i alla fall säker - långsamt lär det inte gå!
Zeylon och Nicloa är nog de enda som jag kommer på så här på rak arm. Vet faktiskt inte om det är några fler. Men sedan är det ju några stycken som flyttar upp till 250sp, 250r och r600 också.Chris Ash skrev:Vilka har flyttat upp till 125R? Zeylon? Nicola körde ju där redan ifjol.
SpeedAbuser skrev:Zeylon och Nicloa är nog de enda som jag kommer på så här på rak arm. Vet faktiskt inte om det är några fler. Men sedan är det ju några stycken som flyttar upp till 250sp, 250r och r600 också.
Såg på några bilder från Spanien att Aprilian gått på slicks?!Anders G skrev:Så var det bara ett träningsläger kvar innan säsongen drar igång .. Nästa Torsdag bär det av till Frankrike för en vecka på banan sedan ses vi väl på A-torp hoppas jag.. Någon som har en kartong med valium att sälja ?? Nej jag ska inte dopa mig, men sonen ska ju köra Hade gott alla glada så ses vi....
Hälsn. Anders Gull / www.allround-racing.com
SpeedAbuser skrev:Såg på några bilder från Spanien att Aprilian gått på slicks?!
Hur stor är skillnaden jämfört med enhetsdäck?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |