15 minuter ifrån Sviestad

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Okej, vem av er glömde sin stolvärme på i Forden på infartsvägen till Sviestad?

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Mycket bra filmat!

Har ett förslag inför Falken:
Om det finns någon (några) som är villig att ta på sig att filma lite mer seriöst med flera kameror och sedan klippa ihop det (Eurosportstyle) så kan väl några av oss andra ställa upp med kamerautrustning? Jag lånar gärna ut min egen Canon MV 400i till ett sådant ädelt projekt. Någon som ej själv kör i tävlingen som kan tänka sig ett dylikt uppdrag? Behövs nog ca 3 kameror (inkl personal) för att täcka hela banan..... :tummenupp

Vore skitkul att få se en sådan film (vet ej om det gjorts tidigare?)!!

Någon hobbyfilmare som är sugen? (går säkert att sälja till de tävlande också för en rimlig pening he he.....

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Härligt att se lite från sviestad.
Mycket vackra skådespelare och duktiga kameramän (och kvinnor) i denna underbart fina skapelse till filmsnutt..

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp i betyg!

/KetogaN

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
XENOMORF skrev:
Mycket bra filmat!

Om det finns någon (några) som är villig att ta på sig att filma lite mer seriöst med flera kameror och sedan klippa ihop det (Eurosportstyle) så kan väl några av oss andra ställa upp med kamerautrustning? Jag lånar gärna ut min egen Canon MV 400i till ett sådant ädelt projekt. Någon som ej själv kör i tävlingen som kan tänka sig ett dylikt uppdrag? Behövs nog ca 3 kameror (inkl personal) för att täcka hela banan..... :tummenupp

Någon hobbyfilmare som är sugen? (går säkert att sälja till de tävlande också för en rimlig pening he he.....

Jag har en vän som är GRYM på att filma och klippa. Han har en proffskamera, dessutom har har en annan gemensam vän även han en bra kamera och erfarenhet. Jag skulle mycket väl kunna få dem att ställa upp, tror jag. Men att begära att de hänger en hel helg med mig 20 mil hemifrån är nog för mycket.. Ska dock höra vad de säger.. Tanken kunde väll vara att klippa ihop en film med snuttar från all aktivitet på banan som förarna kan använda i marknadsföring och sponsorletande över vintern för en liten peng... Till Knutstorp tror jag att de skulle kunna arrangeras hela helgen, men som sagt då är ju säsongen nästan slut.

Last edited:

Cosmo

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM
XENOMORF skrev:
Mycket bra filmat!

Jag har lite film hemma från sviesta. Ska se hur den blir när jag tankat ner den till datorn. Första gången jag filmar... Får se om det dycker upp några klipp från helgens åkning.

Jag skulle kunna tänka mig att följa med och filma några gånger. Iaf då jag inte själv ska köra. 250 SP är ju inte med på så många race där sm körs.
Säg till om ni har en plats över från stockholm till racet så är jag med och filmar det jag kan...

/Anders - Nu med ett alldeles eget startnummer.. #13

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
XENOMORF skrev:
Mycket bra filmat!

Bra idé. Jag har nån Sony PV100, DV-kamera, eller vad den heter som kan vara med och jobba.

Det vore ju ballt om nån ville köra med en kamera på tanken oxå :) eller med en hjälmkamera...men det kanske är svårt att få igenom besiktningen.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag filmar ev på Falken om jag inte målar garaget :(

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ingen som undrar vem som krälade runt i leran i esset i R-1000 finalen ;)

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
OK!

Då gör vi så här helt enkelt. Fyll på tills listan är komplett:

Tillhandahållare av filmkameror (skall vara DV och av bra kvalitet):
1. Patrik Clifford (Canon MV 400i)
2.
3.
4.

Filmare:
1.
2.
3.
4.

Projektledare/producent (håller i organisation samt kamerafördelning och sammanställer filmen)
?

Cosmo

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM
Re: OK!

XENOMORF skrev:

2. Anders (Cannon MV 600i + hjälmkamera) Kan filma oxå.
3.
4.

Filmare:
1.
2.
3.
4.

Projektledare/producent (håller i organisation samt kamerafördelning och sammanställer filmen)
?

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: OK!

XENOMORF skrev:

2. Anders (Cannon MV 600i + hjälmkamera) Kan filma oxå.
3.
4.

Filmare:
1. Anders
2.
3.
4.

?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
eftersom jag torligen kör på lördagen så kan jag nog filma på söndan :)

ska kolla upp det närmare ;)

Kan nog ta med stativ vilket som

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping