Tack, Jag ska försöka att komma ur snickarbältet så jag kan filma på Falken, Benja vet ett bra ställe som täcker hela bananRelapse skrev:Kul film.
Skoj att få lite flashbacks från helgen. Bra jobbat!
/Micke
GSXR1100R skrev:Filmen ligger här http://www.ketogan.com avnjutes med WMP 9 eller nyare
Jodå, skånskan ljuder brett över de öschötska nejderna!Chrille skrev:Inget ljud?
Mattias skrev:Okej, vem av er glömde sin stolvärme på i Forden på infartsvägen till Sviestad?
Chrille skrev:Inget ljud?
GSXR1100R skrev:Filmen då, gillade du filmen
Ehhhh, Mathias som gör det mesta talet är en sann Västerviksbo...så inte så mkt skånska där inteTorkel skrev:
Jodå, skånskan ljuder brett över de öschötska nejderna!
Vi glömde Lisa Chefsmekanikern, hon filmade ju åxå, åsså ska ju Kent-ove ha credit för sitt hostande av mina junkfilmer... host, hostÅsa skrev:Den var lysande
Bra jubbat Metallis, MathiasBoxer åsså lilla Micke.
nu har jag väl inte glömt ngn va
Ehhhh, Mathias som gör det mesta talet är en sann Västerviksbo...så inte så mkt skånska där inte
GSXR1100R skrev:Vi glömde Lisa Chefsmekanikern, hon filmade ju åxå, åsså ska ju Kent-ove ha credit för sitt hostande av mina junkfilmer... host, host
Njae KetogaN är bättre på att klippa, jag har nog dåligt med tid pga husrenovering osvXENOMORF skrev:Då gör vi så här helt enkelt. Fyll på tills listan är komplett:
Tillhandahållare av filmkameror (skall vara DV och av bra kvalitet):
1. Patrik Clifford (Canon MV 400i)
2. Anders (Cannon MV 600i + hjälmkamera) Kan filma oxå.
3.No1/Patrik (Sony PD150 = mkt bra DV kamera)
4. ZoulFly/Fredrik (Sony PV100) filmar en del men troligen inte R1000-passen
Filmare:
1. Anders
2.
3.
4.
Producent:
GSXR1100R ?
Du är ju grym Micke, kan inte du ta och producera eländet? Den kanske går till världshistorien med ditt namn på sig, det du!
Sen behövs det några filmare till, kom igen nu, detta kan bli skitcoolt!
Klart att du är med, nu hoppas vi att Canoly åxå kommer, detta kommer att bli rena Moto GP stuketDumDum skrev:Är jag kvalificerad nog att ta hand om en kamera?
Proffesionell Fotograf(dock ej yrkesverksam för tillfället), van banåkare och fd funktionär på SO.
Hade tänkt att vara på plats för att kolla rejsen och plåta lite för min egen del men detta kan vara ett kul projekt att delta i. Har jobbat endel med video så vana finns på det området också, bröllop, musikvideo, dokumentärt.
Måste slänga in en brasklapp, egentligen så ska jag jobba som chaffis den helgen men jag ska kolla om det går att byta en söndag med en annan rattvridare så jag kan vara fri. Om det inte går så har jag inte möjlighet att åka ner. Får återkomma i ärendet någon gång tisdag, onsdag denna vecka.
Om ni nu vill ha mig med i båten det vill säga?
Klart att f-junisarna ska filmas, ni kör ju åxå rejsingSpeedAbuser skrev:Om någon har lust att filma lite grann från när vi junisar kör också, så skulle vi bli jätteglada.
Jippie!!GSXR1100R skrev:Klart att f-junisarna ska filmas, ni kör ju åxå rejsing
XENOMORF skrev:Då gör vi så här helt enkelt. Fyll på tills listan är komplett:
Tillhandahållare av filmkameror (skall vara DV och av bra kvalitet):
1. Patrik Clifford (Canon MV 400i)
2. Anders (Cannon MV 600i + hjälmkamera) Kan filma oxå.
3.No1/Patrik (Sony PD150 = mkt bra DV kamera)
4. ZoulFly/Fredrik (Sony PV100) filmar en del men troligen inte R1000-passen
Filmare:
1. Anders
2. Peter (Dumdum)
3.
4.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari