16.00 www.ghostridermovie.net

Hayabosa

Mulsanne - done that
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx1300R Hayabusa, Yzf600R Thundercat
Teaser

:D :tummenupp

Feeed teaser. Den ser ud til at blive meget underholdende.

Keep up the the good work NO.1 / GR

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
bgix skrev:
Har inte orkat läsa allt i denna tråd så förlåt så mycket om jag upprepar något...

Den här filmen ska jag köpa och direkt lägga ut på nätet. Vidare kommer jag att annonsera var den finns att hämta på alla hoj-sajter jag känner till med uppmaning till alla att göra likadant.

Så mycket som möjligt sabotera möjligheterna att tjäna pengar på sån skit alltså. Alla mina argument - och säkert många bättre -för detta handlande har säkert redan framförts så dem skippar jag.

Alltså: Jag köper filmen så fort den är tillgänglig, sen kommer den på nätet gratis. Spara dina pengar till något nyttigare.

Med lite flax blir det då heller inga fler GR-videos.

(Behöver GR även fortsättningsvis göra något för att bevisa vilken sjujävla överdängare han är på hoj så kan han ju alltid ställa upp i Isle of Man TT. En tjugo-bästa placering där skulle imponera lite på mig.)

Du uppmanar alla att köpa filmen och lägga ut den på nätet, är du klok du?
Då tjänar han ju mer pengar än nånsin:))
Gör om gör rätt!!

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Team GR skrev:
"Zana"...

Jag tycker att du skrivigt en hel del vettigt i dina inlägg men det du skrev ovan gör att allt detta faller bort...

Lika väl som att DU har rätt att utrycka vad du känner samt kritisera så måste väll även andra få göra det samma utan att du brusar upp och hoppar på personen på det sätt du gjorde och då dessutom använda hans skada i det påhoppet...

Näe, vill du få en reaktion på din kritik och dessutom få andra att tycka detsamma så bör du kanske tänka ett steg längre innan du går till personangrepp, villket bara är onödigt!!! (och om du tittade ordentligt på "Rossifumi's" inlägg med MORALKÄRRING så var det en glad smile gubbe efter och inget annat)...

Team GR...

Haha, lustigt att du försöker anklaga zana för ett personangrepp nu, ni är ju änglarna själva. Attans jag glömde bort det... Verkar som du försöker göra zana impopulär så hans kritik inte tas på allvar... Team GR postar bland dom lägsta inläggen på detta forum tycker jag. Inlägg med reklam för dessa skitfilmer borde raderas... Ni förstör en hel kultur, och skulle ni förstöra någons liv så hoppas jag att den personens vänner tar väl hand om er... (Antagligen skulle ni inte stå för vad ni gjort och smita om ni nu kunde men man kan ju alltid hoppas...)

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
jag har inte läst hela tråden men...

självklart blir man irriterad och upprörd när man ser att folk försöker försörja sig på sådant här så som GR gör. men vad den stora massa kanske inte förstår är att alla inte tycker om alla andra, det finns alltid några få som skiter i allt, det är bara så. antingen accepterar man det eller så gör man något åt det, om man kan dvs. personligen ser ja ingen mening i att försöka göra något för att stoppa det hela, jag kan inte göra nått åt saken.

och varför detta pågår är enkelt; eftersom möjligheten finns.

jag vill inte försvara det som GR har gjort. punkt.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln