Sjukt mkt körning idag!!! 2 grupper ger enormt mkt tid på banan, är sjukt slut nu. Tacka mig för att regnet drog över eftersom jag köpte regnställ i lördags! Tacken kan ni sätta in på mitt konto. PM:a för kontonr...
Dagen annars gick okej. Levde inte riktigt upp till mina egna förväntningar gällande varvtider. Orken tog slut redan efter andra passet pga taskig mathållning under dan. Orutinerat, men vad gör man när man ska ha av regndäck o flytta skivor o ha sig. O när jag väl kom till Statoil Svedala, som var dagens tillvalda födointagninsgsplats, inser jag att jag inte har nån börs med mig. Den ligger i brallorna där hemma. Gjorde inte så mkt nytta där inte.
Bästa tid med laptimer blev 56.8x, hade hoppats på att komma ner på 55 blankt i allafall med tanke på hur bra det gick i regnet, men det är bara att inse. Så fort det går lite fortare märks mina tillkortakommande väldigt fort. Jag bara måste lära mig att svänga vänster...
Men men, det kommer väl med mer träning...
Jag har i allafall fått hyfsade bevis på att Sukkan går riktigt bra o det är ju alltid kul. Svårt att skylla på materialet då.
NU ska vi bara se till att den går fort mer än rakt fram i mina händer.
Summa sumarum är som vanligt en kanondag på SRW. Stort tack till flaggvakter o ansvariga för körningen.
Hoppas Jane har slutat koka nu för det var ju "himskt" va ilsk hon var när hon anlände.