Jag betalade ~5000kr(svenska) för den och då var det ett kit med allt i.
Köpte den från ett ställe i Norge eftersom det inte fanns att få tag i här i Sverige.
Visst gick den mycket bättre. Men sedan skar den också i och för sig, det var dock mitt eget fel eftersom jag körde felbestyckat med flit (orkade inte vänta på att den nya förgasaren som jag hade beställt skulle komma).
Men ska man köpa 180cc så ska man helst skaffa större förgasare, öppet filter och effektsystem också...och köper man allt sånt så blir det myycket $$$ i slutändan.
Då (när jag just skaffat 180cc) tyckte jag att det var jävligt coolt. Ljudet på hojen blev mycket grymmare än 125'or brukar låta (mycket högre komp i 180cc-kittet + att jag körde konfilter) och motorkaraktären mycket råare, kändes nästan som en helt annan hoj. Men om det var värt de pengarna...njaa, det är jag tveksam till. Möjligtvis kan det vara värt det om man ändå måste byta cylinder och kolv, men skulle jag velat trimma en 125'a idag så skulle jag nog valt att lämna in originalcylindern på portning istället. Eller ännu bättre...sparat pengarna till större hoj.