18 år IDAG!!!!

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Grattis, mer glädje åt folket! Alltid trevligt med någon som har något odelat positivt att berätta. :tummenupp

Alla cyniska inlägg från brända "has been"-muppar är bara att ignorera, va fan, hur som helst så får man ju vila i frid en vacker dag!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Olle_TZR skrev:
:födelseda Tänkte bara hälsa ett stort grattis till mig själv som fyller 18 år nu! :banana :födelseda Känns helt underbart!! kom nyss från vägvärket där jag skrivet teori för B-behörighet och det gick toppen!! Sen träffa jag en skit söt tjej i fredas som jag nu är tillsammans med!! :kiss Fy fan va livet kan vara undebart ibland! Hoppas alla andra får en underbar dag!! :tummenupp

njut och sug åt dig nu medans du kan! Snart avlöser ryggskotten varann och fogden flåsar dig i nacken.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Brukar inte skriva i såna här trådar, men 18-årsdagen är stort så grattis! :födelseda :öl

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Olle_TZR skrev:
Vara beredd på vad? vill ju inte direkt ha dom 3 V´na än om du mena så.. Va bara så länge sen man hade nått att gosa med.. har massor av underbara kompisar som ställer upp på allt.. men det saknades nått! så ja ska njuta av det så länge jag kan!

De tre V:na :rolleyes: ´Våld, Vilja Vaselin :tummenupp Finns inga problem som de inte löser :D Men du kanske ska vänta ett par dagar till innan du presenterar dina idéer för henne :hihi

Lycka till :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...