"18-åring fick klä av sig vid uppkörning"

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Om han bad snällt, och hon gjorde det. Hur kan de då vara hans fel? :S

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Dee_cati skrev:
2504369 Lättpåverkad människa som antagligen inte har självförtroende stort nog för en guldfisk. Men är man 18år så tycker man att man borde ha det lite mer klart för sig än så, annars borde inte föräldrarna släppa ut dem...

Beroendeställning som missbrukas "stavas" det! Dessutom är vi alla olika och växer upp under HELT olika förutsättningar vilket påverkar vårat beteende i olika situationer.

Dee_cati skrev:
2504369
Men VV-gubben ska givetvis få kicken, inget snack om saken.

Mer än så, han borde definitivt anmälas för, om inte annat, sexuellt ofredande! Oavsett hur kvinnan såg tänkte/kände har inspektören INGEN rätt att ens begära att någon skall klä av sig. Hans yrkesroll medger liksom inte det!

// Niklas

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
nog för att jag vet att det finns otroligt dumma människor, men den här VV snubben är nog för korkad för att vara sann. Det eller så är han allvarligt psykiskt sjuk. Oskyldig till motsatsen är bevisad säger jag :tummenupp

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Ingen som har reflekterat över att hon kanske ljuger? Jag likställer det med att fråga vem som helst, vart som helst, om denne kan visa sina bröst..

Så, med detta sagt, kan någon av hontjön visa sina bröst? :tomten :tuttar

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
RMT_Racing skrev:
2505287 Ingen som har reflekterat över att hon kanske ljuger? Jag likställer det med att fråga vem som helst, vart som helst, om denne kan visa sina bröst..

det var min första tanke .

men men, vi lever jue i en skumm värld :yoparty

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
RMT_Racing skrev:
2505287 Ingen som har reflekterat över att hon kanske ljuger? Jag likställer det med att fråga vem som helst, vart som helst, om denne kan visa sina bröst..

App, app, app!
Inte ifrågasätta offret!
Gör man det så är man automatiskt en förövare av samma brott. Låt inkvisitionen arbeta ifred.
Och när de arbetat färdigt så måste vi ju förstå hur synd det är om förövaren, och hur elakt offret egentligen var. Men innan dess får man inte ifrågasätta offret. :fakta

Dominator-Rocks

Guest
Kuritas skrev:
2504411 Äh, hon visste vad hon gjorde! Visade napparna för att garantera godkänd uppkörning. När hon sedan fått lappen kunde hon ju anmäla utan risk!

Dålig stil!

Word!

PTURE

Med lem
Gick med
23 Sep 2006
Hoj
CBR900RR TURBO -92
Har sagt till många brudar att visa brösten men har dom gjort det?? ICKE!! Men en å annan örfil har man ju fått! Välförtjänt iofs........... Men lite synd är det om mig.... ;)

Hsb-Chrille

Blå-Gult regerar
Gick med
27 May 2005
Hoj
Husaberg FS650 -02
Jag tror det gick till såhär:

Han säger: Tycker inte du att det är lite varmt här inne?
Hon hör: Ta av dig tröjan så jag ser din vackra kropp lite bättre
varpå hon tar av sig varenda plagg på överkroppen

A few minutes later

Han säger: Hörru jag kan inte koncentrera mig på din körning, sätt på tröjan igen
Hon hör: Oj du har dom finaste brösten jag någonsin sett!

Hon känner sig efter detta påhoppet givetvis oerhört förnedrad och ringer... radion?

Jaa jag säger då det... fruntimmer... :rolleyes: :tuttar

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fan, tror ni det är försent att anmäla skolsköterskan som klämde mig på pungen i mellanstadiet????

Kanske skulle ringa radion?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
GuW skrev:
2506425 Fan, tror ni det är försent att anmäla skolsköterskan som klämde mig på pungen i mellanstadiet????

:rofl

Jag blev aldrig särbehandlad på det viset:6surkart

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Avarage skrev:
2505078
Dee_cati skrev:
2504369 Lättpåverkad människa som antagligen inte har självförtroende stort nog för en guldfisk. Men är man 18år så tycker man att man borde ha det lite mer klart för sig än så, annars borde inte föräldrarna släppa ut dem...

Beroendeställning som missbrukas "stavas" det! Dessutom är vi alla olika och växer upp under HELT olika förutsättningar vilket påverkar vårat beteende i olika situationer.

Mer än så, han borde definitivt anmälas för, om inte annat, sexuellt ofredande! Oavsett hur kvinnan såg tänkte/kände har inspektören INGEN rätt att ens begära att någon skall klä av sig. Hans yrkesroll medger liksom inte det!

// Niklas

Nåja, jag håller inte med dig ett dugg. Man väljer alltid själv, oavsett vad det än gäller. Och kan man snacka av kläderna på en tjej i en sådan situation så är man antingen väldigt snygg samt en jävel på att snacka eller så är tjejen korkad.
Sexuellt ofredande håller jag inte med om heller av det lilla jag har läst, men sparken för dåligt uppträdande kan han gott ha.

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Stortryne skrev:
2505425 App, app, app!
Inte ifrågasätta offret!
Gör man det så är man automatiskt en förövare av samma brott. Låt inkvisitionen arbeta ifred.
Och när de arbetat färdigt så måste vi ju förstå hur synd det är om förövaren, och hur elakt offret egentligen var. Men innan dess får man inte ifrågasätta offret. :fakta

F-låt :tomten

Nu får ni sluta fylla min inbox med alla bröst-PM.. kommer få pisk av IT-avd när de ser vad jag tittar på :tungan

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
GuW skrev:
2506425 Fan, tror ni det är försent att anmäla skolsköterskan som klämde mig på pungen i mellanstadiet????

Eller doktorn med latexvanten?:arsele :3freak

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM