Probotector
Piratiserad
Boris skrev:2505041Jag vill också ha bröst!
Man får så mycket gratis då, fi fan vilket samhälle man lever i...
Det finns ju alltid en möjlighet: Plastikoperation
Dee_cati skrev:2504369Lättpåverkad människa som antagligen inte har självförtroende stort nog för en guldfisk. Men är man 18år så tycker man att man borde ha det lite mer klart för sig än så, annars borde inte föräldrarna släppa ut dem...
Beroendeställning som missbrukas "stavas" det! Dessutom är vi alla olika och växer upp under HELT olika förutsättningar vilket påverkar vårat beteende i olika situationer.
Dee_cati skrev:2504369
Men VV-gubben ska givetvis få kicken, inget snack om saken.
Mer än så, han borde definitivt anmälas för, om inte annat, sexuellt ofredande! Oavsett hur kvinnan såg tänkte/kände har inspektören INGEN rätt att ens begära att någon skall klä av sig. Hans yrkesroll medger liksom inte det!
// Niklas
RMT_Racing skrev:2505287Ingen som har reflekterat över att hon kanske ljuger? Jag likställer det med att fråga vem som helst, vart som helst, om denne kan visa sina bröst..
Så, med detta sagt, kan någon av hontjön visa sina bröst?
Joe Schmoe skrev:2505204Fattar du vad lite du skulle få gjort om dagarna om du hade bröst?
App, app, app!RMT_Racing skrev:2505287Ingen som har reflekterat över att hon kanske ljuger? Jag likställer det med att fråga vem som helst, vart som helst, om denne kan visa sina bröst..
Så, med detta sagt, kan någon av hontjön visa sina bröst?
Kuritas skrev:2504411Äh, hon visste vad hon gjorde! Visade napparna för att garantera godkänd uppkörning. När hon sedan fått lappen kunde hon ju anmäla utan risk!
Dålig stil!
WestW skrev:2505568Då kan du få hur många killar som helst typ. En dröm som går i uppfyllelse liksom.
GuW skrev:2506425Fan, tror ni det är försent att anmäla skolsköterskan som klämde mig på pungen i mellanstadiet????
Kanske skulle ringa radion?
Avarage skrev:2505078Dee_cati skrev:2504369Lättpåverkad människa som antagligen inte har självförtroende stort nog för en guldfisk. Men är man 18år så tycker man att man borde ha det lite mer klart för sig än så, annars borde inte föräldrarna släppa ut dem...
Beroendeställning som missbrukas "stavas" det! Dessutom är vi alla olika och växer upp under HELT olika förutsättningar vilket påverkar vårat beteende i olika situationer.
Mer än så, han borde definitivt anmälas för, om inte annat, sexuellt ofredande! Oavsett hur kvinnan såg tänkte/kände har inspektören INGEN rätt att ens begära att någon skall klä av sig. Hans yrkesroll medger liksom inte det!
// Niklas
Nåja, jag håller inte med dig ett dugg. Man väljer alltid själv, oavsett vad det än gäller. Och kan man snacka av kläderna på en tjej i en sådan situation så är man antingen väldigt snygg samt en jävel på att snacka eller så är tjejen korkad.
Sexuellt ofredande håller jag inte med om heller av det lilla jag har läst, men sparken för dåligt uppträdande kan han gott ha.
Stortryne skrev:2505425App, app, app!
Inte ifrågasätta offret!
Gör man det så är man automatiskt en förövare av samma brott. Låt inkvisitionen arbeta ifred.
Och när de arbetat färdigt så måste vi ju förstå hur synd det är om förövaren, och hur elakt offret egentligen var. Men innan dess får man inte ifrågasätta offret.
GuW skrev:2506425Fan, tror ni det är försent att anmäla skolsköterskan som klämde mig på pungen i mellanstadiet????
Kanske skulle ringa radion?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |