Fixx skrev:Det funkar att logga in men inte att ladda hem
Du måste vara inne på fel! Du laddar hem från sporthoj.years2.com du behöver inte logga in
Fixx skrev:Det funkar att logga in men inte att ladda hem
Men idag är det den 4:e. Det står att det kan vara under den 3:e driftstörningar... Ska testa senare igen ifall det går bättre.Fixx skrev:jag har samma problem..
Står iof. att det kan förekomma driftstörnar idag
Varför inte?Jockwell skrev:Annars är det repris idag kl.15.30 på svt 24.
Det är säkert någon som spelat in det, men problemet är hur de ska delas ut... Får tydligen inte dela ut filer inspelade från tv på sporthoj.years2.com.
Ingen aning. Det står på sidan att det inte är tillåtet. Grymt surt då jag inte lyckats ladda ner alla filer.Supermoto skrev:Varför inte?
Skulle precis till att börja ladda upp helgens race från Strängnäs ju...
Skicka mig ditt IP så ger jag dig logininfo på min egen FTP, låter den stå på imorron så kjan du ladda direkt från mig.Jockwell skrev:Ingen aning. Det står på sidan att det inte är tillåtet. Grymt surt då jag inte lyckats ladda ner alla filer.
Jag missade tydligen mekandet...
Har någon en idé hur vi kan lösa detta bekymmer?
Supermoto skrev:Var det nån som såg den snygga killen bakom det porriga kolfiberframhjulet som var med som hastigast efter en dryg kvart?? Gissa vem som mekade den hojen
Höhö, gissa vem som inte fick igång sin Italienska primadonna så att det bara blev ETT kvalvarv på två hela heatrejser skrev:Gissa vem som tillät inte bara en utan TVÅ äckliga gula hojjar i vårat fiiina silvriga tält
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|