180 medlemmar online *snyft*

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Stort tack till alla på denna listan för att ni gillar Sporthoj.com!
Jag har försökt göra sporthoj.com till den bästa sidan för sporthojsåkare och tror faktiskt att jag lyckats.

Hoppas på ett nytt år med många sköna nya minnen ur MC livet.


******************************************
Det är just nu 180 medlemmar och 69 gäster på forumet.
#47 ss600, -eW-, -Lowrider-, Abloy, Acrid, AdrenalineRush, Albertsson, AleX, andy, Bandit, Bender, benzzon, Bergis, BigKay, Bingo, bippen, Blade 4-ever, bladet, blom, Blondie, Blue Dragon, Bluegreengrey, Bodoe, borggren, Bågebabe, Cale, chrilleus, Chupacabra, coolrider, CrE8eR, Dacke, Daniel_79, danne25, Danny, Davo, Dee_cati, Demon, Desmodromic, dh, Douge, ducati748rs, Duck, dumbo, Eagle, EBS, Estremo, falo, farty, Fenriz, Ferry, Finnen, Flummo, Forkman, Fredda66, Freppa, fuel, Funker Vogt, Gandalf, Garpe, gasolmannen, Gixxer 1000, gixxermf, Gpx, grandmaster, GrimReaper, Grusbuse, GSX750F, H-Klint, Hagster, Hammet, Honken, håkan, Häggen, Jacke, jarnkamin, jb, Jidetoft, jockee, Johno, Jonne_boy, jtds, Kai, KawaF3771, Ken Keniff, Kfc, KGA, KING KING, KLINTEN, Kricke, Ktm-Mange, Kyckling, LaFleur, Lasse, Leffe, Lg, Lokke, M:et, MaDMaN, MaPe, Markus77, marx, Mats FZR1000, MatteKholm, Matthew, Mav, Mekus, Monster, Mr.Dna, MT, Nalken, Ninja-Mackan, Nive, NO_FEAR, oFFkeFF, olaking, OLJEKYLD GSXR, out4speed, Packalen#27R600, Patlar, Pawwe, Pegasus, Penguin, Per r1, Perra, petter, Pinnen, plojdo, Pålle, R1 Uffe, R1-Freddan, R1peter, Raffe, Rally_KAlle, Ravetrancer, RaZoR, redbird, RGV Nisse, Rigge, Rille, RISK, Rodentboy, Samuel, schrunken, Sedis, sEiKo, sm625, Snicke, Spiken, Stiffy, Suzukiman, svan_svan, Swedie, t-rex, Telefonräkning, Thundercat, Tias, Tjoffe, tks, Tobias, Tom Byron, Tore, triple, Tyro, U-rek, Ulfbåge, ulf_lundin, UltraMarine, umbro, Undertaker, valentinic, Vee-twn, Vilgsbiker, Viper, VTR-Johan, VXR, Wiken, Worm, benkar*, oscar*, zykl0n*
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Det skulle vara vänligt om minst hälften lämnade forumet i tio minuter så jag kunde läsa alla trådar jag vill läsa. Det går så segt med så många medlemmar inne att mitt modem håller på att avlida. :p

Hurra för sporthoj.com! :bow
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Estremo skrev:
Det skulle vara vänligt om minst hälften lämnade forumet i tio minuter så jag kunde läsa alla trådar jag vill läsa. Det går så segt med så många medlemmar inne att mitt modem håller på att avlida. :p

Hurra för sporthoj.com! :bow

jag har adsl så det är inget problem för mig... :p :D
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Du har lyckats Swedie! Jag såg förresten din morsa idag, och Ninja-Mamman dessutom. :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jo jag hörde det Penguin! haha.. kulvärre.. sen sa hon oxå så här tydligen: "Jag är inne på sporthoj.com för att se till att johnny sköter sig". HAHA! mammor. . :D
 

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Tack du med för att du gjort den bästa sporthojssidan....

Trotts att mitt namn inte stod med.. :hej

//Nichlas
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Vad skulle man göra utan sporthoj.com? Jag vet inte hur många timmar om dagen jag spenderar här, men kul som det är så bryr jag mej inte, hehe. :tummenupp
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Blue Dragon skrev:
Swedie!!!!

Det är alla vi som ska tacka DIG för ett underbart jobb!

SH rules!

Kunde inte sagt det bättre själv! :)

Du gör ett bra jobb Swedie!
5st tummar för det.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Jepp, bra sida! Största felet är bara att man blir beroende av den..... :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top