kollat addemoto?. minns inte om dom hade till TZR .. mins att dom har till DT i af.Chronic skrev:Har frågat förr, utan resultat. Så frågar igen. Finns det och isf var?
Ge mig era gissningar så ska jag ringa och fråga direkt..
Tack på förhand.
philsson skrev:kollat addemoto?. minns inte om dom hade till TZR .. mins att dom har till DT i af.
Chronic skrev:Solid snake, tack! fast jag var otydlig, jag skrev 180cc för det var det som fanns när jag hade lätt hoj, om jag säger så här då, trimcylinder + förgasare till ovan nämnda hoj, oavsett kubik. Finns det?
Skulle va hyvens om du kom på var du hade hittat dom cylindrarna!Solid snake skrev:Tjao, jag har hittat nått en gång, har för mig att det var 150 eller 160cc.
Nån ful gammal fugge kan du nog modda fast i gummit, sitter ju med gummi på tzr har jag för mig.
(Äger själv en tzr o vet fan inte om det sitter med gummi men det ska sitta med gummi, 99% säker.)
Hur stor fugge hade du tänkt? 28mm är det original har jag för mig.
Jag hade inte gått högre än till 32mm.
KalleNorton skrev:Skulle va hyvens om du kom på var du hade hittat dom cylindrarna!
Phillsson, addemoto har till DT125LC, inte samma motor som i TZR. Skulle det vara till DTR skulle det däremot passa..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |