190 sula på Ninja zx6r -00a

SpykeR1

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
ingen nu
Det går fint å klämma på 190 på min hoj va? sitter 160 just nu.. Billighetsvarianten.. smalt =/ skall vara 180 ORG men jag tänkte 190 hade varit trevligt :va :confused: :D

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
SpykeR1 skrev:
Det går fint å klämma på 190 på min hoj va? sitter 160 just nu.. Billighetsvarianten.. smalt =/ skall vara 180 ORG men jag tänkte 190 hade varit trevligt :va :confused: :D
WHAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaay! snälla köp ett 180 så slipper du klydda..

SpykeR1

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
ingen nu
yeah jo korvkiosk pose stämmer ja.. det ser ju trevligare ut med 190 annars.. :) frågan var om det går okej att ha det eller om det är märkbar skillnad på hur hojen uppför sig mot 180 däck?

E22

Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
SpykeR1 skrev:
yeah jo korvkiosk pose stämmer ja.. det ser ju trevligare ut med 190 annars.. :) frågan var om det går okej att ha det eller om det är märkbar skillnad på hur hojen uppför sig mot 180 däck?
klart det blir skillnad..tror för visso inte att kiddsen ser någon skillnad..lättare att bjuda på en raggarballe med svängdörrar..de rockar nog tyngre ska du se... :tummenupp

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Köp ett set rejskörda Rennsport (eller vad dom nu har) av någon tävlingsförare här på forumet!
Har sett sådana på anons redan!

tror dom tar 1200 spänn för ett set!
Då får du 180 däck bak som är fransigt i kanterna och ger ett sjujävla posör värde! :tummenupp

E22

Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Kamikaze kid skrev:
Köp ett set rejskörda Rennsport (eller vad dom nu har) av någon tävlingsförare här på forumet!
Har sett sådana på anons redan!

tror dom tar 1200 spänn för ett set!
Då får du 180 däck bak som är fransigt i kanterna och ger ett sjujävla posör värde! :tummenupp
http://www.bikersneed.se/
begnagade däck..800skr :tummenupp

SpykeR1

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
ingen nu
jo förvisso.. nej jag ska ha ett nytt däck för det som sitter på nu är rätt slut och sliskigt höhö :hihi

men alla som tycker jag ska ha 190 kan ju räcka upp en hand, ni andra behöver inte delta :tungan nej men ärligt blir det så mycket skillnad på hojens fina egenskaper när jag lägger på ett 190 däck?

Coola Ola

Guest
SpykeR1 skrev:
jo förvisso.. nej jag ska ha ett nytt däck för det som sitter på nu är rätt slut och sliskigt höhö :hihi

men alla som tycker jag ska ha 190 kan ju räcka upp en hand, ni andra behöver inte delta :tungan nej men ärligt blir det så mycket skillnad på hojens fina egenskaper när jag lägger på ett 190 däck?

Den blir nog lite trögare att lägga ned i kurvorna men inget dramatiskt. Håller dock med föregående talare, köp bankörda däck istället, 1200 för fram och bak är ju kalasbilligt. Är du säker på att du ens får plats med 190-däck utan att det tar i kedjan?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024