SpykeR1
Ny medlem
Det går fint å klämma på 190 på min hoj va? sitter 160 just nu.. Billighetsvarianten.. smalt =/ skall vara 180 ORG men jag tänkte 190 hade varit trevligt
WHAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaay! snälla köp ett 180 så slipper du klydda..SpykeR1 skrev:Det går fint å klämma på 190 på min hoj va? sitter 160 just nu.. Billighetsvarianten.. smalt =/ skall vara 180 ORG men jag tänkte 190 hade varit trevligt
klart det blir skillnad..tror för visso inte att kiddsen ser någon skillnad..lättare att bjuda på en raggarballe med svängdörrar..de rockar nog tyngre ska du se...SpykeR1 skrev:yeah jo korvkiosk pose stämmer ja.. det ser ju trevligare ut med 190 annars.. frågan var om det går okej att ha det eller om det är märkbar skillnad på hur hojen uppför sig mot 180 däck?
http://www.bikersneed.se/Kamikaze kid skrev:Köp ett set rejskörda Rennsport (eller vad dom nu har) av någon tävlingsförare här på forumet!
Har sett sådana på anons redan!
tror dom tar 1200 spänn för ett set!
Då får du 180 däck bak som är fransigt i kanterna och ger ett sjujävla posör värde!
SpykeR1 skrev:jo förvisso.. nej jag ska ha ett nytt däck för det som sitter på nu är rätt slut och sliskigt höhö
men alla som tycker jag ska ha 190 kan ju räcka upp en hand, ni andra behöver inte delta nej men ärligt blir det så mycket skillnad på hojens fina egenskaper när jag lägger på ett 190 däck?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|