???

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hmm, vad hette den där sköna filmen på tuben om varför idioter förökar sig och därför kommer att utradera de smarta. En tecknad film var det. :confused:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ja, jag hittade referenser till den filmen, men jag har för mig att detta var en sång med tecknade snubbar som förklarade att White Trash som skiter i allt bara sprutar ur sig ungar, medans högutbildade hellre tar det piano.
Fan också, jag brukar ju annars bara en snitsare på att hitta på nätet. :gnissla

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
@Cuba, det där är ett klipp ur idiocracy
Jag har inte heller hittat en teckand version :\

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Mina damer och herrar, jag tycks vara den största idioten, men så ska jag heller inte ha några barn :tummenupp

Visst fan var det filmen Cuba länkade till. Begriper inte hur jag fick det till att den var tecknad, måste ha varit full. Men tack ska ni ha, brödrar och systrar för edert engagemang i frågan.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati