1a parkett-porr

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hej ni!

Jag behöver inte se på porrfilm på tv. Min pojkväns fönster vetter rakt in i en annans dusch. Nu sitter vi på första parkett å tittar när han tillfredsställer sig själv. Tycker synd om honom, han borde hitta sig en flicka som kan hjälpa honom, kanske kan hjälpa honom å hitta ragg?? Tycker synd om min pojkvän som behöver titta på en naken karl hela dagarna...

Vad har ni för läskiga grannar??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
euu! ... bomma igen fönstret genast. säg till killen på andra sidan att... "det syns"

Henken

Guest
Min granne kommer upp (oftast efter fest) och säger att vi ska ge fan i att kasta ner cigg, öl & kläder på hennes trädgård.
Jag förstår henne.
Jag förstår henne inte alls när hon kommer upp & ger mig fan för sånt när ingen varit hemma.

Henken

Guest
UrbanTiger skrev:
Och vad har det med panikrunkande grannar att göra :7peta

Ögonen på den där hemska vodooungen hindrar mig från att se vad du skriver.
Mardrömmar!
Kommer ihåg hela bilden...den var rolig.

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
förr, när jag bodde mitt inne i stan så bodde jag mittemot en kille som hade stora glasfönster, det var som en dokussåpa live med alla hans tjejer osv.
till slut när han kom på att jag å mina kompisar ibland låg å smygstirrade
(vilket inte var så knepigt kanske, han var ju inte ful direkt :whip ) från min säng så började han STRIPPA!! :tuttar
Han gjorde det upprepade gånger, både full å nykter.
Så en sommarkväll när jag satt i mitt fönster å läste så hade han fest å hans polare skrålade å ropade till mig att jag skulle komma dit, Lilla Linn blev blyg å vinkade bara lite smått å så där tillbaka, fortsatte å läsa när de pep till i telefonen, fick ett sms där det stod "nu jäklar lägger du ifrån dej boken och kommer hit och festar!" hur dom fått tag i mitt nr eller ens visste vad jag hette är ett mysterium.
Traskade över med två vänner, blev full å så fick han reda på att han borde ha större gardiner å jag fick detaljerat veta hur en del av mina bh'ar såg ut å vad jag hade för färger på mina handukar.. *skrattar* helt sinnes va?

Jag flyttade ganska kort därefter, de hade dock inget med festen att göra.
Har sett karln på stan flera gånger efter det där men kan inte sluta fnissa vid minnet...

Henken

Guest
UrbanTiger skrev:
Det är ju mannen på din avatar som 6-åring :hej
Jag skulle bli mer skitnödig av att möta honom i en mörk gränd :skrämd

Isåfall är det din mamma jag håller i handen :brynad :fatta!
Ser man honom i en mörk gränd för det tredje? :3freak

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Hallå? Finns det inte gardiner i eran världsdel? Det är ju liksom inget problem - frågor verkställ utgå...

Bengan skrev:
Mina grannar har en tendens att kolla in när jag duschar, hatar detta.

:rolleyes:

Henken

Guest
UrbanTiger skrev:
Nej, det är det inte. Hon jobbar på finlandsfärja och tar hand om borttappade barn :crash

Appappapp, du klagade nyss på folks vilja att berätta om sina liv & så börjar du genast med din egna livshistoria.
Var glad att du kom till en familj som gav sitt barn en motorcykel.

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Vägkungen
Anciol skrev:
Hej ni!

Jag behöver inte se på porrfilm på tv. Min pojkväns fönster vetter rakt in i en annans dusch. Nu sitter vi på första parkett å tittar när han tillfredsställer sig själv. Tycker synd om honom, han borde hitta sig en flicka som kan hjälpa honom, kanske kan hjälpa honom å hitta ragg?? Tycker synd om min pojkvän som behöver titta på en naken karl hela dagarna...

Öhh ! :rodnar

Var i Falun bor du ???

*ser mig ängsligt omkring*

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
UrbanTiger skrev:
Hallå, e de här "Mitt livs novell", LR ?
Erkänn att du blev så full att du inte visste vad du gjorde, sen vaknade du i hans säng. Dina vänner hade givetvis stått och spanat från ditt sovrumsfönster.
Sen flyttade du till en annan del av stan :rofl

(förlåt :rodnar )

näe, men var tvungen å berätta för de var så skevt alltihopa.
Jag blev inte så full faktiskt.. Å somnade i min egen säng på andra sidan gatan.
ENSAM! flyttade för att jag skaffade häst (som jag har sålt igen) å för att det levde om så sjukt mkt av e4an.. :brynad

men om det hade vart så hade du garanterat skrattat förstår jag.. :whip

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
En kollega kom in till mig i våras på mitt jobb: Du kolla ut på parkeringen, i den lilla grå skitbilen bakom BMWn (Kontoret på andra våningen som vätter ut mot en stor parkering) Vad ser man: En äldre man (Vitt hår) sitter i passagerersätet och... han har något.. fel, någons huvud i knät, det guppar misstänkt upp och ner... så håller dom på i flera minuter.. å när dom är färdiga får den gråhåriga damed en servet att "göra rent med". han hoppar ut och dom åker åt varsitt håll...

Hmmm... gissa vad som var dagens samtals ämne på jobbet...

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Anciol skrev:
Hej ni!

Jag kan ju förstå att du tittar på honom men varför "behöver" din pojkvän titta på denna nakna karl? Han kanske vill titta rent av?

Verkar klart opålitlig denna pojkvän. Hux flux så kommer han att föreslå att ni ska bjuda över duscharen på lite "vitt vin & räkor" någon kväll och vi vet ju alla vad en snubbe med sådana förslag egentligen vill. Håller han på med brottning också eller?

Ett enkelt test för att förvissa dig om hur det ligger till kan vara om din kille omedvetet kliar sig och kramar paketet lite medans han "är tvungen" att titta på den duschande onnanisten.

Lycka till!

/Fråga Caffe

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll