1a parkett-porr

Bengan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Katana -82
UrbanTiger skrev:
Men du bor ju i Mölndal :fakta Anciol kan alltså inte vara din granne för hon bor enligt uppgift i Falun. Hur mycket du än önskar så är hon alltså INTE din granne. Möjligen Greta -87 :rofl
En greta av årsmodell -1987 är alltid välkommen hem till mig :rofl

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
UrbanTiger skrev:
Typ, hellre en snygg kille än en ful brud, LR ?

:rofl
Sjukt, mkt sjukt :D
Fast Anciol är inte helt vanskapt som kvinna direkt så killen hennes är allt lite suspekt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag lyckades ge min polares grannar en föreställning för 2 år sedan. Vi var där på fest och efter ett tag så springer jag och tjejen in i ett rum och efter ett tag så var det föreställningen igång :) Dagen efter träffade jag sonen till grannarna och hans mamma hade tydligen berättat det hela för honom, men jag hade ingen aning om vad han pratade om.......

Och en annan fest på samma ställe så var det grannarnas dotter som hade en liten föreställning för oss i bara handduk :) Medveten om att vi satt och dreglade bakom fönstret. Småflickor i 16-årsåldern har inte vett nog att skämmas för sig! *å andra sidan hade hon inget att skämmas för heller...*

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Caffe:
jaa, du... min kropp är det absolut inget fel på.
Karlen tittar till en början men jag glor längst iaf... Han vill nog ha en tjej å titta på tror jag... :tuttar

Inte mitt fel att han blir otroligt pilsk efter att vi sett onanisten...tar liksom vad jag får... :whip

TbA: Var i Falun bor du??

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Anciol skrev:
Caffe:
jaa, du... min kropp är det absolut inget fel på.
Karlen tittar till en början men jag glor längst iaf... Han vill nog ha en tjej å titta på tror jag... :tuttar

Inte mitt fel att han blir otroligt pilsk efter att vi sett onanisten...tar liksom vad jag får... :whip

TbA: Var i Falun bor du??

Om ni ser honom bör ju han se er. Right? Sluta titta så kanske han slutar runka. ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Alla mina grannar avskyr mig. De gör stor båge så fort vi träffas i trappen.
Undrar varför? :va

Hoppas inte det har att göra med den gången larmet gick på bågen och jag rusa ner med en massa "stål" i händerna och träffar på dem i trappan.....
Jaja, grannar e myskofolk. Kan man avskaffa dem?

750RR

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
UrbanTiger skrev:
Okej, du menar ungefär så här.
Om man släpper en bomb och ingen hörde smällen, har det då verkligen smällit ?
Om jag säger något och ingen lyssnar, har jag då egentligen sagt något ?
Om grabben runkar i duchen och ingen såg det, har han verkligen runkat ?

Menade mer att han kanske gick igång på att dom stog och kollade på honom.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Lilla_damen skrev:
förr, när jag bodde mitt inne i stan så bodde jag mittemot en kille som hade stora glasfönster, det var som en dokussåpa live med alla hans tjejer osv.
till slut när han kom på att jag å mina kompisar ibland låg å smygstirrade
(vilket inte var så knepigt kanske, han var ju inte ful direkt :whip ) från min säng så började han STRIPPA!! :tuttar
Han gjorde det upprepade gånger, både full å nykter.
Så en sommarkväll när jag satt i mitt fönster å läste så hade han fest å hans polare skrålade å ropade till mig att jag skulle komma dit, Lilla Linn blev blyg å vinkade bara lite smått å så där tillbaka, fortsatte å läsa när de pep till i telefonen, fick ett sms där det stod "nu jäklar lägger du ifrån dej boken och kommer hit och festar!" hur dom fått tag i mitt nr eller ens visste vad jag hette är ett mysterium.
Traskade över med två vänner, blev full å så fick han reda på att han borde ha större gardiner å jag fick detaljerat veta hur en del av mina bh'ar såg ut å vad jag hade för färger på mina handukar.. *skrattar* helt sinnes va?

Jag flyttade ganska kort därefter, de hade dock inget med festen att göra.
Har sett karln på stan flera gånger efter det där men kan inte sluta fnissa vid minnet...

Lägg in lite porrord och du kan tjäna pengar på den texten om du skickar in den till "herrtidningar" :1pajas

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy