2 delat eller helställ?

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
hojbrud skrev:
även om du kör som en gud så kör inte alla andra som en.
Visst skulle vägarna varahelt tomma från idioter i plåtlådor och du kör bra så visst då e kanske risken liten.
Men idioterna i plåtlådor kan ju köra på dig och en otäck olycka inträffar trots att du kör långsamt.

gör som ni vill. Jag kör med skinnställ.
Olyckan blir minst lika otäck om du har skinnbrallor om du bortser från några skrapmärken på benen.

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Victor skrev:
Sånt där snack ruttnar jag på. Det är inte ens moraliserande utan bara okunskap. Vi väljer själva om vi vill vara några förebilder eller inte.
Jag blir så mycker på trotshumör så bara för din skull ska jag köra snabbt genom Stockholm iklädd bara shorts och T-shirt. Hoppas kidsen ser mig och tycker jag är en cool snubbe som dom ska härma.
:mad:
:va :fatta! :kocko
för din skull hoppas jag att inga hinder kommer ivägen när du e dum nog och gör det.
filma det så får vi se.

Har folk inte vett i huvudet? Jag har sett konsekvenserna utan skinställ..Inte kul. och ja skrapmärken..

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
hojbrud skrev:
för din skull hoppas jag att inga hinder kommer ivägen när du e dum nog och gör det.
filma det så får vi se.

Har folk inte vett i huvudet? Jag har sett konsekvenserna utan skinställ..Inte kul. och ja skrapmärken..
Dom flesta behöver nog inte se vad konsekvenserna blir, det kan man klura ut ganska snabbt. Skrapsår på benen är inget jämfört med trasigt huvud, rygg, händer eller fötter.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
hojbrud skrev:
filma det så får vi se.
Nä, jag tänker nog inte filma det. Du får helt enkelt tro på mitt ord.
Jag inbillar mig nämnligen att man kan i stor utsträckning påverka själv om man vurpar eller inte. Om jag får gissa så tror jag att jag har vurpat flera gånger än dig och har en uppfattning om hur man kan göra sig illa.
Men min poäng är att det funkar inte att säga till andra att du och du ska vara goda förebilder, uppför er som det nu.

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Har tvådelat, men har aldrig delat på det. Jackan blir på tok för kort då så det är ganska meningslöst. Helställ kostar väl däremot lite mer. Kolla efter fickor på utsidan om du ska ha det till trafikkörning. Bra störande att bara ha innerfickor.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...