2 filmer från Rörken 030811

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Sjysst film :tummenupp

Lyckades hamna med en liten stund och det var skitkul att se sig själv köra, man får en helt annan bild av det från "ovan". Tror jag skall studera filmen noga för att kunna hitta bättre spårval till nästa måndag. :cool:

(kul att höra att mina kåpskrap kom med .... :eek: )

//B

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
:D
och vips så var man en känd skådespelare.. :crash

Jag vill också vara med på film när jag kör...

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
:crash :crash ÅÅhhhhhh - kaaannnoooon!

Jag ka höje farten - det syns ju klart :fakta

Tror att jag har olje-fel i min motor, när det svänger säger det shhhiiii från min MC - gissar att oljen kanske inte kommer runt ordentligt :D

Kanon roligt att se Rörken-moviezz :tummenupp

Har endast set dom 1´ste 25 Mb - kanske min highsider är mä sen..

Vi syns

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Blade skrev:
Tackar Zeal för serverplatsen! :tummenupp :tummenupp
Filmerna finns här

Ha're :p

helt ok filmer!
det är lungt me serverplatsen sörru.. ;)
dock bara på adsl än så länge.. =(
/z

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Bra filmat

Kul att man fick va mé på film ;)

Kul å se hur man ser ut när man kör, ser fan så mycke smidigare ut på film än det är att köra :rolleyes:

Mera film :crash

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Triggerhappy skrev:
Coool ! Lite mycket pingvin filmning kanske :D

Se och lär. :D

I övrigt håller jag med Trollis, det ser mycket smidigare ut än vad det känns att böka runt de där tajta böjarna!

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Super Blade!!

Nu kan vi kolla in TroLis ordentligt och lära sig hur man skall köra!! Super för oss nybörjare, eller ja medelmåttor kanske man skall säga.

:) Jocke

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Härligt jobbat! Tänk att man som första gångs besökare lyckas fastna på lite film tom. Det gick ju lite saktare för mig i början men det kändes som att det fortare för varje varv.

Får lov att erkänna att jag under vissa varv tänkte mer på att knäskrapa än att köra bra/fort :rodnar . Ska tänka mindre på knät och mer på körningen nästa måndag, då borde man väl kunna haka på er lite bättre.

Vet nån hur man klipper ut en pausbild ur en .wmv film, går det?

/TT

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
tobbe skrev:
Härligt jobbat! Tänk att man som första gångs besökare lyckas fastna på lite film tom. Det gick ju lite saktare för mig i början men det kändes som att det fortare för varje varv.

Får lov att erkänna att jag under vissa varv tänkte mer på att knäskrapa än att köra bra/fort :rodnar . Ska tänka mindre på knät och mer på körningen nästa måndag, då borde man väl kunna haka på er lite bättre.

Vet nån hur man klipper ut en pausbild ur en .wmv film, går det?

/TT

Du kan använda Power DVD, där kan man knäppa kort!!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
:tummenupp Helt underbart roligt att kolla - jag håll på att ramla av stolen flera gångar.

Sen ska jag ställe styret mera framåt - ha högra ingängshastighet i kurvorna - stramma fjädringen lite te - och jobba mera mä flyt´tet - kan också träna mera på att inte få så mycket metal i backen.

Ser också att Trolis troligen bromsar lite längra i kurvorna an jag - nytt övnings subject..

:crash Jag ä klar på mer filmzz :tummenupp

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Galne Dansken skrev:
:tummenupp Helt underbart roligt att kolla - jag håll på att ramla av stolen flera gångar.

Sen ska jag ställe styret mera framåt - ha högra ingängshastighet i kurvorna - stramma fjädringen lite te - och jobba mera mä flyt´tet - kan också träna mera på att inte få så mycket metal i backen.

Ser också att Trolis troligen bromsar lite längra i kurvorna an jag - nytt övnings subject..

:crash Jag ä klar på mer filmzz :tummenupp

- Köpa en hoj som är mer anpassad till att köra bana med

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Blade skrev:
- Köpa en hoj som är mer anpassad till att köra bana med

:tummenupp Jo-vist våre det roligt att göra så..

Och ena dagen - ve jag de :confused: och andra dagen inte :confused:

Egentligen - tror jag att jag kanske ska nöja mig med det som jag har - det blir mycket km under en säson och utt ifrån en vettig ekonomisk betragtning är jag troligen billigst körende som det är - frågen är då om en xtra kostnad motsvarer en X-rolighetsfaktor :confused: :confused: :confused:

Jag får väll test en sporthoj någongång lite lungt :)

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Dansken

Jag gör mig klar för kurvan innan jag bromsat fördigt.
Kolla filmen många bromsar släpper broms hänger ut.
Jag hänger ut å bromsar i ett moment, svårt i början men det blir otroligt flyt i körningen.

Sen kan ni även se att jag bänder ner hojen med kroppen, jag hänger mera(svårt att förklara men titta på filmen så syns det tydligt, kolla vinkel på hojen jämfört med kroppen)

Så nu har du ännu mer att träna på ;)