2 filmer från Rörken 030811

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
ta det lungt skrev:
Jaha! det är nu man upptäcker att man har en för långsam dator :( men det fina ljudet går fram i alla fall :)
:fakta Hmmm K1200RS - det är bra fjut iden.. Tyckar egentligen att det är det marginelt upp te typ 110 kmt, va sporthojerne drar snabbera...
Jag ka ha fell, men :p

Är det över 100, då drar sporthojerne snabbt iväg på bakhjulet, och där svängar dom lättera.. Men Filibumsen gå´r bra mä, om man våger ta i.. :crash

Få du din K1200 iväg te Södertälje Gokart lördag kväll* - då är du hot te Rörken måndag kväll :D :D

* Kolla www.bmw-mc-klubben.se "16/8 Banåkning Södertälje"
Denne kväll är endast ett experiment, och därför endast för BMW´s - tyvärr.

Svante J

Medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
TL1000R
Galne Dansken skrev:
:fakta Hmmm K1200RS - det är bra fjut iden.. Tyckar egentligen att det är det marginelt upp te typ 110 kmt, va sporthojerne drar snabbera...
Jag ka ha fell, men :p

Är det över 100, då drar sporthojerne snabbt iväg på bakhjulet, och där svängar dom lättera.. Men Filibumsen gå´r bra mä, om man våger ta i.. :crash

Få du din K1200 iväg te Södertälje Gokart lördag kväll* - då är du hot te Rörken måndag kväll :D :D

* Kolla www.bmw-mc-klubben.se "16/8 Banåkning Södertälje"
Denne kväll är endast ett experiment, och därför endast för BMW´s - tyvärr.

Jag kommer till Södertälje och ev till Rörken, kul med en ny bana att träna på :D
/Svante

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
:D :D " TA DET LUNGT" :D :D

så det ä Du - Bumse klubben´s värste motorbandit :D :D

Jag tar allt sagt tillbax igen :rodnar

Vi syns ikväll - var lirte mä Cåstöm-folket på Mälern Runt (3 km - 3 timmar) - det eleka regn kom inte te Södertälje..

Vi syns
och
TA DET LUNGT :crash

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Galne Dansken skrev:
...Få du din K1200 iväg te Södertälje Gokart lördag kväll* - då är du hot te Rörken måndag kväll :D :D

* Kolla www.bmw-mc-klubben.se "16/8 Banåkning Södertälje" Denne kväll är endast ett experiment, och därför endast för BMW´s - tyvärr.
Fy så orättvist... :( Vi fick minsann inte köra motard där (av okänd anledning!), vi som är så lätta och försiktiga och sliter minimalt med asfalt eftersom vi ofta kör på bara ett hjul! :rodnar

Rapportera gärna hur det föll ut, för vi behöver fler ställen att köra på i Sthlms-trakten! Jag ska försöka masa mig ner till Tuvängen och kika lite. Det är ju så långt bara... säkert 3 km... :rolleyes:

Hoppas det var kul!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Yasha skrev:
Fy så orättvist... :( Vi fick minsann inte köra motard där (av okänd anledning!), vi som är så lätta och försiktiga och sliter minimalt med asfalt eftersom vi ofta kör på bara ett hjul! :rodnar

Rapportera gärna hur det föll ut, för vi behöver fler ställen att köra på i Sthlms-trakten! Jag ska försöka masa mig ner till Tuvängen och kika lite. Det är ju så långt bara... säkert 3 km... :rolleyes:

Hoppas det var kul!

:hej Yasha, du får ta tag i mig på Rörken - då, ka jag briefe dig lite te om hur vi gått tillvägs..

Vårt arrangement gick bra - banan är inte Rörken, kurvorna är mera sväpende (nytt svensk ord) - men, det blir jätte mycket gassa - broms - gassa - broms.. Banan är klart snabbara än Rörken.

Rörken, är mycket bättra för MC - tyckar jag.. :p

Vi - Du, Jag och alla våre MC kompisar (SMC!!) måste se till att Gokart banarne i hela landet öppnas upp för Föraruttbildning - ala SMC Uppsala´z Rörken - dette som ett led i 0-visionen - och SMCs ambition om färre skador på MC-chaufförer :fakta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Galne Dansken skrev:
:hej Yasha, du får ta tag i mig på Rörken - då, ka jag briefe dig lite te om hur vi gått tillvägs...
Kommer på måndag! :fakta

Satt just och funderade på om vi kunde göra ett liknande arrangemang som på Rörken, ihop med SMC eller någon ansvarig klubb... Tål att tänkas på och arbetas för, för förarutbildning har vi alldeles för lite av!

Hörs och syns! :hej

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
ahh.. nU har jag sett filmerna :rodnar

verkar som man ska vara en pingu, galen dansk (halvdansk räckte tydligen inte :( ) TroLis eller farmelip för att fastna på film dock :D

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tinatjejen skrev:
ahh.. nU har jag sett filmerna :rodnar

verkar som man ska vara en pingu, galen dansk (halvdansk räckte tydligen inte :( ) TroLis eller farmelip för att fastna på film dock :D

Du får vara med nästa gång!! ;)