V.Andersson
Ny medlem
Ok även när man kör upp?
V.Andersson skrev:Ok även när man kör upp?
V.Andersson skrev:Fråga : När slutar VV med mc uppkörningar på hösten? När börjar de igen?
Du kan ju låtsas övningsköra och skjutsa runt en gammal man som är handledare.Johanjulgran skrev:Är du under 18 år så får du inte skjutsa när du har kortet.
Är du 18 år och uppåt så får du skjutsa hur mycket du vill när du har lätt mc kort.
När hade vi snö i october sist? eller änns november... dom borde ha det lite flexiblet istället, asså uppkörning när väglaget tillåter! inga fasta datum...marten_larsson skrev:De slutar 30 sept och börjar 1 april har jag för mig, men de öppnar inte om vinterväglag råder. Själv tycker jag öppningsdatumet är fjantigt, iaf här nere i Skåne, jag menar, när hade vi snö i mars senast? (Svar: förra året, vädergudarna ville verkligen inte att vi skulle hämta ut hojjarna...)
kajlyl skrev:När hade vi snö i october sist? eller änns november... dom borde ha det lite flexiblet istället, asså uppkörning när väglaget tillåter! inga fasta datum...
kajlyl skrev:JAG VILL!!!
/kajlyl 860110
snippar skrev:fråga 1: har polare som säger att man bara får köra i 90(på motorvägarna) me lätt mc stämmer detta? låter sjukt.
fråga 2: kan man på något sätt övningköra om man inte känner nån me kort?(ej körskola).
har sökt lite men dock inte fått fram några bra svar.
så om ni vill svara på mina frågor i stället för att skriva SÖK!!!
så blir det lättare för alla.
KawaF3771 skrev:Sveriges skjutslagar är löjliga... här får man skjutsa vem som helst med hjälm!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |