Nero_jkpg skrev:Har nästan 3 MB / sec men sitter ju på skolan![]()
Lill-Duccen skrev:kanonfilmer! det behövs så här i vintern, men nu börjar man iaf se ljuset på dagarna, inte så långt kvar.
Det såg inte så skönt ut för killen med Husabergen som ramlade av i första filmen, hur gick det med honom och hojen?
det gick kanon för mejLill-Duccen skrev:kanonfilmer! det behövs så här i vintern, men nu börjar man iaf se ljuset på dagarna, inte så långt kvar.
Det såg inte så skönt ut för killen med Husabergen som ramlade av i första filmen, hur gick det med honom och hojen?
MSR skrev:Lite OT kanske men de e mycket bra jobbat o ligga i 3MB/sec när filmen ligger på en 10mbit lina... (max borde rimligtvis vara c:a 1,2mb/sec)
don_tomazo skrev:Hur funkar det här med CODEC igentligen? Jag kan inte se filmerna!
husan_650 skrev:det gick kanon för mejreste mej o skulle jaga ikapp hojjen men jag han inte den la sej i gräs kanten o inte en skråma
![]()
kul att ni gillar filmerna!!!!!![]()
![]()
![]()
husan_650 skrev:det gick kanon för mejreste mej o skulle jaga ikapp hojjen men jag han inte den la sej i gräs kanten o inte en skråma
![]()
kul att ni gillar filmerna!!!!!![]()
![]()
![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |