2 nya filmer på Radicalriders.net

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Martin, din film var helt klart mest omväxlande med intressanta vinklar och så.. kanske lite mycket "dö" tid när kameramannen filmar marken o även film när hojjen försvunnit, förlorar lite fart på det.. men den var bra..
(Du kommer ihåg vem jag är väl, jag (gul gsxr750-00) och bosken (grön zx6r) gled runt med er i malmö innan vi var med och startade RR)

Von vettet, din film är som martin sa lite långtråkig eftersom det är raka efter raka efter raka.. samma vinkel samma stunt.. hedringen till Andre var fin dock.
Du har dock fel aspekt på filmen igen.. dvs alla blir platta, du har filmat i "fusk" widescreen och importerat materialet som "äkta" widescreen vilket gör att det blir kaka på kaka.. = platt! Prova editera materialet som 4:3 format som det egentligen är även om kameran lagt på det svarta ränderna för att få widescreen effekt.

"Practise makes Perfect" gäller både stunt och videoredigering.. :)

/KetogaN - Kan ett o annat om att redigera film..

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Enda felet med alla nya mc filmer är att musiken tar för stor plats, jag personligen vill hellre höra motorerljud än musik för de kan jag lyssna på nån annan gång!

Annars var de bra filmer :tummenupp
//D

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
KetogaN skrev:
Martin, din film var helt klart mest omväxlande med intressanta vinklar och så.. kanske lite mycket "dö" tid när kameramannen filmar marken o även film när hojjen försvunnit, förlorar lite fart på det.. men den var bra..
(Du kommer ihåg vem jag är väl, jag (gul gsxr750-00) och bosken (grön zx6r) gled runt med er i malmö innan vi var med och startade RR)

Von vettet, din film är som martin sa lite långtråkig eftersom det är raka efter raka efter raka.. samma vinkel samma stunt.. hedringen till Andre var fin dock.
Du har dock fel aspekt på filmen igen.. dvs alla blir platta, du har filmat i "fusk" widescreen och importerat materialet som "äkta" widescreen vilket gör att det blir kaka på kaka.. = platt! Prova editera materialet som 4:3 format som det egentligen är även om kameran lagt på det svarta ränderna för att få widescreen effekt.

"Practise makes Perfect" gäller både stunt och videoredigering.. :)

/KetogaN - Kan ett o annat om att redigera film..

jo för fan!! det e klart att jag kommer ihåg dig.undrar bara vart tog du vägen :7peta du var ju skit duktig.angående filmen så hade jag så lite klipp att leka med men den blev nog bra.det tycker jag :rofl tack.mvh martin

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
undrar vem kille på en cbr 600 va i den ena filmen :rolleyes:

och undrar vad han sa i slutet...... :rolleyes:

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
crazy martin skrev:
jo för fan!! det e klart att jag kommer ihåg dig.undrar bara vart tog du vägen :7peta du var ju skit duktig.angående filmen så hade jag så lite klipp att leka med men den blev nog bra.det tycker jag :rofl tack.mvh martin

Jadu.. jag stuntade vidare lite, gick licenskurs för roadracing.. reparerade min hoj som hela tiden gick sönder.. och sen förra året när allt var som det skulle feta krashkåpor och snygg och fin med trim och cuttad låda så körde jag och krashade den genom att väja ut i en åker istället för att försöka ta mig förbi två traktorer som möttes (utanför blentarp)
Detta året kollade jag lite efter en beg R1:a att leka med, men försäkringarna har gått upp så mycket att jag tänkte ta nått sabbatsår.. vi får se om jag dyker upp och kör lite med er sen..

ha det bäst!
/Karl

ove

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki 1100
tankade bägge samtidigt 223 kb/s + 286 kb/s
coola filmer btw :tummenupp

CoSmoZ

Skitskraj MC
Gick med
1 May 2004
Hoj
Suzuki 1000 Gsxr
800-1000 kb/s swooosch!! stabilt som vanligt
- Sjyssta filmer...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Alltid kul med nya filmer, se nu till att filma mycket så vi har något att göra i vinter.

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
KetogaN skrev:
Jadu.. jag stuntade vidare lite, gick licenskurs för roadracing.. reparerade min hoj som hela tiden gick sönder.. och sen förra året när allt var som det skulle feta krashkåpor och snygg och fin med trim och cuttad låda så körde jag och krashade den genom att väja ut i en åker istället för att försöka ta mig förbi två traktorer som möttes (utanför blentarp)
Detta året kollade jag lite efter en beg R1:a att leka med, men försäkringarna har gått upp så mycket att jag tänkte ta nått sabbatsår.. vi får se om jag dyker upp och kör lite med er sen..

ha det bäst!
/Karl

:tummenupp

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
tankar med 250 kb/s....bägge filmerna samtidigt...snart klart :banana

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...