StewOo skrev:Jag säger bara en sak....4-stroke!
min honda har rullat strax över 3400mil och det har aldrig behövts nya lager/kolvar/ringar eller något liknande...bara byta olja i tid och köra!
EFFEKTEN MIN VÄN EFFEKTEN!!!
StewOo skrev:Jag säger bara en sak....4-stroke!
min honda har rullat strax över 3400mil och det har aldrig behövts nya lager/kolvar/ringar eller något liknande...bara byta olja i tid och köra!
Poyjs skrev:2 taktare går det med men bara det e HONDA; har heller alldrig behöft några större operationer. bara allmän service!
Solid snake skrev:Han behöver ny cylle, det är nicasil på den cyllen = går inte att borra upp.
Men det går att svetsa och omnicasilera den, men det är också dyrt och ingen garanti för att det håller, så egentligen så måste han köpa ny.
spectre skrev:där har du rätt... alla skär utom honda, bara min honda isf. min kolv och min cylinder gick ungefär 100 mil. Det säger väl det mesta, en Honda är inte odödlig
spectre skrev:där har du rätt... alla skär utom honda, bara min honda isf. min kolv och min cylinder gick ungefär 100 mil. Det säger väl det mesta, en Honda är inte odödlig
Alex.J skrev:EFFEKTEN MIN VÄN EFFEKTEN!!!
steffo skrev:Insee att det är olika på iolika hojjar, På miton är det ett väldigt högt effekuttag.
Jämför det med en Ferrari,
Du åker inte lämpiligtvis 25000mil med en sån med samma gas pådrag som många 125´or utsätts för utan att renovera något
frew skrev:gissa varför? dom tillvärkas liksom allt annat skräp i italien
StewOo skrev:EFFEKTEN ja!! det är därför alla mito och RS går slut för att alla pressar dom som saaaaaataaaaaaaan för att sen kunna skryta för sina polare att de stod 180 på mätaren fast det i själva verket bara gick 150...
kaZmur skrev:Köp en kolv till en Husqvarna 125cc Cross, precis samma som till Miton
StewOo skrev:EFFEKTEN ja!! det är därför alla mito och RS går slut för att alla pressar dom som saaaaaataaaaaaaan för att sen kunna skryta för sina polare att de stod 180 på mätaren fast det i själva verket bara gick 150...
carlan skrev:det är ju cagiva som äger husqvarna
P-E skrev:125:a ska vara 2-takt, allt över det ska vara 4-takt!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |