Bikerbitch skrev:2415605http://www.jofrab.se/ har lite grejer till 250.n
B la olja och packningar. Annars är det väl butik. Känner inte till någon olja som är superbillig tyvärr.
NoNameNN skrev:2405984Var hittar jag en bra helsyntetisk 2-takts olja i dunk till bra pris? Butik eller nätet
/Mvh Johnny
preemer skrev:2415625Hur mkt olja pratar vi om.. Vad ska du använda den till? Jobbar granne med fabriken i Gbg och vi köper in mycket..
Å andra sidan kostar Biltemas helsyntetiska 2-taktsolja bara 55 kr/l så med eller utan rabatt spelar inte så stor roll.anja skrev:2415614Olja är inte billig, men säger man att man sysslar med rejsing kan man få finfin rabatt! Fast jag tror inte att det funkar på biltema.
Teddy skrev:2415651Å andra sidan kostar Biltemas helsyntetiska 2-taktsolja bara 55 kr/l så med eller utan rabatt spelar inte så stor roll.
Bikerbitch skrev:2415655Fråga kolon, funkar den lika bra som Motuls tvåtaktsolja?
Boris JR skrev:2415686Nej den spelar absolut inte i samma division, jag har testat i princip alla på marknaden förekommande oljor för tvåtaktsräcers och den som är bäst är Motul 800 möjligen med konkurens från Castrol 747 och Repsols dyraste 300/l olja. Tjata av din motul återförsäljare en låda för inköpspris så kör du med bra olja till ett överkomligt pris.
Aaasså, nu är vi inne i det där magiska gränslandet där jag inte vill uttala mig eftersom det finns väldigt lite vetenskap om detta men destå mer tyckande. Väldigt mycket tyckande och starka känslor är förknippat med motor- och tvåtaktsoljor. Att kommentera en jämförelse mellan Motuls och Biltemas 2T-oljor är att starta krig. Jag kan bara konstatera att jag har använt den nya versionen av Biltemas helsyntetiska tvåtaktsolja som nu säljs och anser att den är förstklassig.Bikerbitch skrev:2415655Fråga kolon, funkar den lika bra som Motuls tvåtaktsolja?
Tommy T skrev:2417629
Du sparar ngra slantar och biltema tjänar ngra mer !
Biltema satsar inte på kvalitet utan kvantitet . Köp bra olja , späd den med 25% vanolen eller dylikt sälj den ngt billigare och tjäna pengar du med .
oscar skrev:2418158Avd vetenskapliga svar...?!
Eftersom du spenderat de senaste åren med att dricka Tokajer och flirta med syrrorna på Universitetssjukhuset i Lund antar jag att du inte provat den nya formulan av Biltemas helsyntetiska 2T-olja som fasades in under förra året. Det hade varit mycket intressant att höra dina åsikter om den.Boris JR skrev:2418109Då jag testade runt bland oljorna...
Jösse skrev:2417590Varför är då Biltemas oljor MYCKET billigare än andra märkesoljor tex repsol motul agip castrol om den nu är exakt lika bra ?
För att det heter Biltema ?
Lite nyfiken bara.
Teddy skrev:2418185
Eftersom du spenderat de senaste åren med att dricka Tokajer och flirta med syrrorna på Universitetssjukhuset i Lund .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|