Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
Grattis till den nya hojen..... Bra märke och allt...... Helt rätt att byta så att inte <------------ (Bosse) vet vem som har vilken hoj till nästa säsong då vi är en drös som har bytt nu.....
Da Fris skrev:Grattis till den nya hojen..... Bra märke och allt...... Helt rätt att byta så att inte <------------ (Bosse) vet vem som har vilken hoj till nästa säsong då vi är en drös som har bytt nu.....
Da Fris skrev:Grattis till den nya hojen..... Bra märke och allt...... Helt rätt att byta så att inte <------------ (Bosse) vet vem som har vilken hoj till nästa säsong då vi är en drös som har bytt nu.....
bamsefar skrev:weeeeeeeeeliiiiie .det bidde gixxern....men det var liiite slött.men jag tyckte det gick bättre än va jag trodde.faaaaaan vad vi ska weeeeela nu.... hoppas barnorna tar emot mig i sommar.nu ska jag jävlar köra bana...slänger upp en bild sen
Ja, det är verkligen värt en parad. Synd bara att de (Polisen) har insett att Mr Rabiat försvinner så de anställde en ny kopia av Bosse. Levererades i våras, är MC-polis till råga på allt och har kostat ett par hundra kronor för vissa här inne i böter....... För att inte prata om de två som ska upp i rätten inom en överskådlig framtid....Lobo Gixxer skrev:Å du, vi måste ju bara paradköra när allas våran Bosse går i pension.
Din idé vill jag minnas...
Da Fris skrev:Ja, det är verkligen värt en parad. Synd bara att de (Polisen) har insett att Mr Rabiat försvinner så de anställde en ny kopia av Bosse. Levererades i våras, är MC-polis till råga på allt och har kostat ett par hundra kronor för vissa här inne i böter....... För att inte prata om de två som ska upp i rätten inom en överskådlig framtid....
stoooor skilnad.denna var bra slöare.men vintern e lång .får väl ta hetsa upp den..espa skrev:Hur känns gixxern jämfört med busan motormässigt (du kanske inte har hunnit prova ) är det stor skillnad?
bamsefar skrev:stoooor skilnad.denna var bra slöare.men vintern e lång .får väl ta hetsa upp den..
porta o andra kammarPanos skrev:grymt skön färg, bamsefar
får man fråga på hur du ska hetsa upp den
bamsefar skrev:porta o andra kammar
en tydligare bild
bamsefar skrev:tog en bild från bicepics,ovanlig färgkomb på denna
Hallå Bamsefar, snygg hoj du skaffat!, liknar min .....Har hört att du ska va grym på o köra hoj, ......skulle du kunna lära mig några trix till våren kanske?? Skulle vilja lära mig att göra en "wheelie" men vet inte vad jag gör för fel .....framhjulet vill bara trilla ner efter en dryg kilometer hela tiden, ...Tacksam för svar, en "rookie".bamsefar skrev:tog en bild från bicepics,ovanlig färgkomb på denna
bamsefar skrev:porta o andra kammar
en tydligare bild
så,så,så,nu ska pappa lära dig.vi vet juh att det e bara snack från din sida.har inte sett dig lyfta framhjulet så mycket heller.upp till bevis nästa sommar .ska du följa med o titta på middan (hadde inga nycklar igår ).mrBandit skrev:Hallå Bamsefar, snygg hoj du skaffat!, liknar min .....Har hört att du ska va grym på o köra hoj, ......skulle du kunna lära mig några trix till våren kanske?? Skulle vilja lära mig att göra en "wheelie" men vet inte vad jag gör för fel .....framhjulet vill bara trilla ner efter en dryg kilometer hela tiden, ...Tacksam för svar, en "rookie".
tänkte det.spånar lite om just vad...hann juh inte påbörja med busan kan jag ringa dig i kväll?pma mig ditt hemnr....ps alla vet juh att du e kallekronas gixxer-guruLobo Gixxer skrev:Så, ska det trimmas? Allvarligt eller...
Är det Din hoj på bilden? Fetingfälgar isf.
nej,tog den fr bicepics.har nu tagit kort på den.kommer snart.mister bandit o jag var o kollade på den( drog en liiiten repa).känner mig mer nöjd nu.tror jag blir bra till slut...Lobo Gixxer skrev:Så, ska det trimmas? Allvarligt eller...
Är det Din hoj på bilden? Fetingfälgar isf.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|