Tur det inte är flashback, den sidan är sjuk. Hade väl funnits 14 bilder på henne nu & en hemmavideo.
Jag håller på att rigga kameran nu. Vi har repat hela eftermiddagen.
Tur det inte är flashback, den sidan är sjuk. Hade väl funnits 14 bilder på henne nu & en hemmavideo.
Jag tror även att fraktkostnaden skulle bli för hög!
Var det inte dom som brukade tappa bort saker?ps vid brådska.
DHL express ,framme före 1/2 10 förljande dag!
Jo, bussgods skulle tydligen vara bättre.Var det inte dom som brukade tappa bort saker?
Jag håller på att rigga kameran nu. Vi har repat hela eftermiddagen.
På "Roslagskusten" däremot...Det finns en anledning till att det går fyra killar per brud i dina trakter .. du är chanslös
"För att sota ur ett avgassystem behövs följande:
*Kaostiksoda, finns att köpa hos färghandlarn för under 100:-
*Nån gammal trasa
Börja med att skruva loss eventuell ljuddämpare så att du bara har röret i handen. Blanda sedan kaostiksoda och varmt vatten i en stor spann. Fyll ca halva spannen med varmt vatten. Sedan tar du ungefär en 1/5 av all kaostiksoda som finns i burken. Glöm inte kemins regler, SIV! Syra I Vatten! Blanda sedan runt så att kaostiksodan löser upp sig.
Nu är det dags att hälla i lösningen i röret! Täpp för 1 av dem 2 ändarna med t.ex. en gammal trasa! Sedan häller du försiktigt i lösningen genom den andra änden. Täpp även igen denna ände när röret är fyllt med lösning. Fyll inte riktigt hela röret, det skall kunna skvalpa lite i det!
Skaka runt, vänd upp och ner, hoppa, gör vad som helst med röret, bara det blandar sig!
Efter ca 10-15 min kan du ta ur en av trasorna, häll sedan ut lösningen i en brunn på gatan! Inte på gräsmattan t.ex. då gräset har en tendens av att dö
Spola sedan rent röret med en vattenslang, länge och noga!
Lägg röret i rumstemperatur en dag eller två!
Nu kan du knacka på röret med t.ex. en skruvmejsel eller liknande, en massa sot kommer åka ut!! Håll på länge så verkligen allt kommer med!
Montera ihop röret igen och det är som nytt! '
OBS!! Kaostiksoda är starkt frätande för huden! Använd alltid skydd såsom rejäla gummihandskar, skyddsglasögon, oömma kläder! Hantera sodan varsamt!!!
Hoppas ni fått hjälp av denna lilla guide!
Ps: Det funkar ej på rör med katalysator! DS"
Såg denna tråd "STRIPPKÖRNING i Västervik 10 Maj"
Om man köper henne har man rätt att ställa upp med henne där va?
Du kan inte sälja utan att tala om vad den verkliga driftskostnaden är
Jag har förnamn, efternamn, bilder och insiderinfo..vad bjuds?
Nej, men jag har hört att dendäa pojkvännen är det, så du ska nog passa dig, man vet aldrig va dem kan tänkas göra när dem väl börjat..
Och jag har nakenbilder på din mamma.....
Terrorbalans tror jag visst att det kallas...
Ja, släkt är jag ganska säker på att vi inte är
Du boris, vad får jag för att inte tipsa henne? :hållhake
En modern ungrare skall/måste vara beredd att sälja familjemedlemmar för lite cash och leva upp till extremkapitalismen, annars får du nästan byta nationalitet!!
SKADESTÅND!!1
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |