20 Augusti!!!!!!!

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Mitt bidrag till distriktsmästerskapet i OT!!

JA! Äntligen 20 augusti igen! Här ska pangas änder så det står härliga till! :crash Andjakts premiären är åter här!! Åtmisntone på den här sidan potten. Sist å slutligen så blir det som vanligt: 1 timme jakt, 11 timmar bestående av kaffepaus/korvgrillning/öldrickning/soppaätande/plättätande/skitsnack/tupplur. Sen när det blir så mörkt att man siktar efter ljud, även kallad "using the force" så e det dags att knuffa ut kanoten å paddla hemmåt...

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Lokke skrev:

JA! Äntligen 20 augusti igen! Här ska pangas änder så det står härliga till! :crash Andjakts premiären är åter här!! Åtmisntone på den här sidan potten. Sist å slutligen så blir det som vanligt: 1 timme jakt, 11 timmar bestående av kaffepaus/korvgrillning/öldrickning/soppaätande/plättätande/skitsnack/tupplur. Sen när det blir så mörkt att man siktar efter ljud, även kallad "using the force" så e det dags att knuffa ut kanoten å paddla hemmåt...

Rambo wannabe :D Mitt bidrag var mycket bättre :D :D :D

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
lycka till!!
jag önksar att jag med kunde jaga men jag bara blundar när jag skjuter så det är stor risk att det blir fel, bättre med ler duvor då!!!
och så blir man ju så blå på axeln...

Lila Faran

Ny Fuzhatz-ägare!!!
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Spätta på en Suzuki RF900 RS2
Lokke skrev:

Jag önskar jag kunde få vara med och skjuta lite. Dom är ju så förbannat äckliga!!! Skjut ett par styclen åt mig oxå är du snäll...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...