20 mil till närmsta golfbana !!!

s9d8as0vjk

Guest
Ja hur fasen skulle politikerna reagera om så vore fallet ? Skulle bli ett JÄVLA liv i myrstacken ... precis vad det borde vara för oss som gillar att åka hoj/bil snabbt på bana !

Politiker ge oss en bana att smiska/stunta på så blir det mindre "golfbollar genom fönsterrutorna på hemmaplan". ;)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
jag vet om 5-6 golfbanor bara inom en radie av 5mil och jag bor inte centralt direkt.
En närliggande golfbana byggs till en stor del av kommunalskatter. Var tusan ligger allmännyttan föra alla i en golfbana? Det kostar iaf 10-15tusen bara för att få spela där.
Det är så jäkla snett alltihop, jag borde få åka xr på banjäveln.

Det fanns en dikussion om en motorpak i en håla i närheten, långt åt helvete ut på en åker, inte en jäkel bor där.
Blev ett jävla liv på folk så det gick i stöpet.
Sen har vi den lokala flygrakan, ett helvetes liv av de få idioter som bor i närheten, ändå bodde de där när flygvapnet använde banan.
Så fort det handlar om motorsport är det fult och ska bort.
Fanns tom en som åker rally som protesterade, en sån jävel ska väl för helvete veta vad förbud mot motorsport är.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...