[2001 Leftovers] Ny film från PMC !

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Mr B skrev:
En ny grym rulle från oss !

http://212.37.5.92/www/videos/admin/dlcount.php?url=../WheeliesStoppies/2001_Leftovers.mpg

2001_Leftovers.gif

9 minuter av rent nöje !

Kommentera gärna filmen här:
http://212.37.5.92/www/videos/admin/file.php?id=112

Dyng bra. Mer sånt, stimulerar mig! Har ni tillgång till den där Nissen som kör stockholm-Uppsala en fredag kl 15.00 på 13 min. Hade 270 blås i snitt enl. rykten!!! Kamera fram och bak på bågen och hela resan skall finnas inspelad. En scen är när han klippe en långtradare i gräskanten i 300 knyck :rodnar Ni känner säkert igen en del av detta, vet inte om det stämmer men vill gärna se filmen!!

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Re: Re: [2001 Leftovers] Ny film från PMC !

Pappsen skrev:
Dyng bra. Mer sånt, stimulerar mig! Har ni tillgång till den där Nissen som kör stockholm-Uppsala en fredag kl 15.00 på 13 min. Hade 270 blås i snitt enl. rykten!!! Kamera fram och bak på bågen och hela resan skall finnas inspelad. En scen är när han klippe en långtradare i gräskanten i 300 knyck :rodnar Ni känner säkert igen en del av detta, vet inte om det stämmer men vill gärna se filmen!!

Ghostrider heter rullen..

Kan beställas på www.iceman.se :tummenupp

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Mr B skrev:
TheDude, det var två olika flygbanor med i filmen men vi vill nog inte avslöja var för då lär det bli anstormning dit ... ;)

hehe, jag kan ju säga som så här...jag hade våldgästat ställena varje gång jag hade besökt eller haft vägarna förbi sthlm :D . Får väl nöja mej med "flygrakan" här nere i Skåne :tummenupp . Har du hört talas om den förssten?

s9d8as0vjk

Guest
Pappsen, att ligga i 270km/h i snitt mellan Stockholm-Uppsala är inte riktigt våran grej ... men det är Ghostrider du är ute efter. Vem vet vad som händer i kommade filmer ... hehe !

TheDude, är det samma som Radical Riders har varit på så har man sett en del film därifrån. ;)

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Mr B skrev:
TheDude, det var två olika flygbanor med i filmen men vi vill nog inte avslöja var för då lär det bli anstormning dit ... ;)

Synd att Uppsala bor berättade för några tokiga stockholmare var Lunda fanns... ;)
Men vi kanske kan börja ta betalt som på rörken :rolleyes:

Ta detta med en nypa salt vill bara retas lite :tummenupp

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
filmen går igång men det blir bara svart bild...faan va detta e värde när datorn trilskas med en på jöbbet...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring