Kamikaze kid skrev:
Nån ska ju trycka ner tangentbordet i så fall och du verkar ju ha anmält dig frivilligt....
Å ska det hotas med det ena och det andra här så blir det ju bara skit av allting...
Det mordhotas och tangentbord ska ner i halsen, Folk önskar att andra kör ihjäl sig!
Skärpning!!!!
Men om det inte alls är sant då????
Vad gör du då?
Kör du upp det den andra vägen då???
Det borde du klara själv va?
Jag är inte ledsen!
Och vem är det i det gamla talesättet "sätta tungan i halsen" som får den äran att tycka ner tungan i halsen då? Sankte pär?
Jag skäms över att Jag svarar på ditt inlägg men Jag bara måste. Om inte du TROTS en förklaring tog mitt första inlägg so ett skämt eller förstå att det var så menat av mig har du den svåraste formen av PMS besvär hitills noterat.
När du senare jämför mina glättiga inlägg med mord-hot och önskingar att andra kör ihjäl sig kan du dra å HELVETE! Svara inte mer på mina inlägg är du snäll, du kommer förmodligen inte förstå vad det är du läser.
Det känns som att du har tråkigt på jobbet och vill ha en argumentation, Starta en sådan tråd i så fall där det inte ges utrymme för ironi. Jag vill inte behöva svara för min sak gentemot en person aom vill få mig att framstå som någon jag inte är.
Detta var första gången Jag på allvar blev riktigt arg och besviken på någon här.
edit .. eller kanske andra.