Jalle
Medlem
oscar skrev:Den färgen har jag kvar, men den ligger i garaget!!!
Ska vi köra om färgen!?
Japp. Ska slå dig med 3 cylindrar.
Ses på söndag.
oscar skrev:Den färgen har jag kvar, men den ligger i garaget!!!
Ska vi köra om färgen!?
Jalle skrev:Japp. Ska slå dig med 3 cylindrar.
Ses på söndag.
troligen inte mkt mer än vad en ny 03:a kostar idag...D@nne skrev:nån som vet hur mycket den kostar ??
KickAss_Prod´s skrev:Angående effekten "ovan" 172 hästar.
Busan då???
ZX12R då???
Hightuned skrev:Jag menar naturligtvis inte att Yamaha är ensamma om att bolla med fusksiffror, det gör ju alla dom stora tillverkarna gladeligen. T.o.m Ducati mäter ju kopplingshästar och torrvikt med oljor och vatten vilket förvisso är mycket närmare sanningen än dom japanska överdrifterna men det är ju fortfarande inga bakhjulshästar eller fulltankad vikt vi snackar om. En orginal Buse lämnar ju "bara" 150 hästar på slangen av dom 175 som den ska ha i motorn så även Suzuki han nog räknat in dom 10 kusar eller vad luffar-turbon på en buse kan tänkas ge i toppfart?.
Hightuned skrev:Den kommer ju inte alls att har 180 kusar untan "bara" 172 små pollar, 180 var ju en fusksiffra där dom räknat med dom 8 extra hästar som luffarturbon ger vid toppfart. Förvisso en mycket grym hoj men varför måste dom alltid ljuga om torrvikt och effekt, det är väl mer interssant att veta vad hojen väger tankad och klar samt hur mycket effekt den lämnar på bakjhulet?. Fast det är klart skrytsiffror lockar ju flashputtar som vill hävda sig igen att vara värst!. http://www.yamaha-motor-europe.com/page.cfm?pageID=100037
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |