2005's första SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Blir en ny omgång så snart nuvarande motodtröjsomgången är över. om 2-3 veckor. Sen trycks det nån gång till vårkanten efter att nog med beställningar kommit in.
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Nu har jag betalt min tröja men fortfarande inte fått bekräftelse =(
ska man få mail när pengarna kommit in kontot? jag beställde tröjan i fredags, betalade den idag
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
R-1000 skrev:
Nu har jag betalt min tröja men fortfarande inte fått bekräftelse =(
ska man få mail när pengarna kommit in kontot? jag beställde tröjan i fredags, betalade den idag
Vad har du betalt för tröja? Det är fel tråd om det är om motardtröjorna.

Sen om du "nu" betalat, som idag. Så kommer jag inte se pengarna förrän på Onsdag om det var efter kl16. Möjligen imorgon om det var före den tidpunkten.
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Swedie skrev:
Vad har du betalt för tröja? Det är fel tråd om det är om motardtröjorna.

Sen om du "nu" betalat, som idag. Så kommer jag inte se pengarna förrän på Onsdag om det var efter kl16. Möjligen imorgon om det var före den tidpunkten.
Jo jag beställde en motard tröja, okok jag visste inte vilken tråd jag skulle in på hehe :4skrika men då får jag helt enkelt vänta till imorrn för att få bekräftelse.
 

GiXxEr_Ricke

Ha roligt e nycklen till ett långt liv..
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki Gsx 750R
joddla

Nu har jag beställt nytt ställ nya stövlar, ny ryggskena, nya handskar å ny hjälm..... nu fattas bara Richard´s Sporthoj tröja.... hoppas du drar igång det snart.... Tack för klistermärket iaf... blev snyggt på hojjen... :yoparty

Ha det gott...
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jag har fortfarande inte fått bekräftelse på att min motardtröja är betald, vet att det här inte är rätt tråd, men vart ska jag vända mig? jag har skickat till rätt postgiro o allt,,,det var nån Johan Cederbom tror jag
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
R-1000 skrev:
Jag har fortfarande inte fått bekräftelse på att min motardtröja är betald, vet att det här inte är rätt tråd, men vart ska jag vända mig? jag har skickat till rätt postgiro o allt,,,det var nån Johan Cederbom tror jag
Ditt namn? Du verkar inte heller ha beställt en motardtröja. Alternativt att du inte följer direktiv och använder ditt eget nick i beställningen.
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Swedie skrev:
Ditt namn? Du verkar inte heller ha beställt en motardtröja. Alternativt att du inte följer direktiv och använder ditt eget nick i beställningen.
Mahdad abdolkarim heter jag,,,jo jag har beställd motard tröja, och jag använde inte mitt nick som inbetalningsnamn, använde mitt riktiga precis som det stod.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
R-1000 skrev:
Mahdad abdolkarim heter jag,,,jo jag har beställd motard tröja, och jag använde inte mitt nick som inbetalningsnamn, använde mitt riktiga precis som det stod.
Okej, menade på att du inte använde användarnamnet du faktiskt har här, utan "Saddam". Men kan iaf berätta att jag har fått pengarna :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Vapor skrev:
OT: Varför ska man inte köra 49 på 50-väg? Swedie? Varför?
jag ogillar* bilister som kör under laglig hastighet, enligt vägskylt.

* Jag kommer knuffa av dom vägen eller ligga i arslet och blinka med helljuset och tuta hela tiden
 

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R6-03 SÅLD
Swedie skrev:
NY OMGÅNG TILL VÅREN!

Denna omgång kommer gå tills dess att jag har nog med beställningar. Är det nog med beställningar för att jag ska kunne leverera några på Göteborgsmässan så ska jag försöka trycka de klara innan dess, annars (det mer troliga alternativet) är att de är klara i början av Februari.

BESTÄLL: http://www.sporthoj.com/troja.php

Frågor m.m ställs här, men SÖK GÄRNA innan ni frågar. Storlekar m.m har täckts en miljon gånger tidigare.

shtroja1b.jpg


Även kan erbjudas som tidigare diskuterats i denna tråd önskemål om en ryggsäck. Det är nu en framtagen, den kan hittas här och beställas på samma ställe.

BESTÄLL: http://www.sporthoj.com/ryggsack.php

ryggsack_liten1s.jpg

ryggsack_stor1s.jpg


Kan även köpa Streetfighter-tröjor.
fightertroja.jpg


BESTÄLL: http://www.sporthoj.com/fightertroja.php
Kommer inte in på beställningssidan!!!!
 

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Swedie skrev:
jag ogillar* bilister som kör under laglig hastighet, enligt vägskylt.

* Jag kommer knuffa av dom vägen eller ligga i arslet och blinka med helljuset och tuta hela tiden


Men det är ju olagligt att köra för fort. Det får man ju INTE göra. AjjaBajja :7peta
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top