2008 ZX10R - Byggtråd

sleeplezz

Försöker iaf..
Gick med
26 May 2005
Hoj
CB1000RA -09 Hornet -08 Kawa 450-08
jäkligt snyggt med den vita lacken! :yoparty
du har inga förslag på hur man gör med blinkersen bak när skylthållaren åker??

Tackar! Jag kommer köra med ett Clear Alternetives Taillight som har integrerad blinkers, sen blir det en miniskylt.

http://www.morepower.info/product.a...&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=6

Jäkligt nice mannen :D

Hittar inget system till min 08:a förutom på Yoshi, var fick du tag på helsystemet? :D

//Marcus

Ackra har precis släppt sina system till 08:an, kolla deras hemsida och klicka på press så finns de bilder.

Last edited:

bojan

Steel Panther
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
-07 CBR1000RR Repsol
Clear Alternatives = Olagligt. Jag har den på min 1000RR.
Magnesium fälgar = Alldeles för mjuka för att användas på gatan.
Har du kollat på Marchesini. Dom har riktigt fina fälgar. Eller kanske BST i kolfiber. Jävligt fint bygge annars. :tummenupp

sleeplezz

Försöker iaf..
Gick med
26 May 2005
Hoj
Nice stuff, vad gick det systemet på?
Mest om man ska överväga detta mot yoshis ^^

Runt 18 om jag minns rätt, då är det i Titan/Kolfiber, finns även i rostfritt/kolfiber för runt 15 tror jag.

Clear Alternatives = Olagligt. Jag har den på min 1000RR.
Magnesium fälgar = Alldeles för mjuka för att användas på gatan.
Har du kollat på Marchesini. Dom har riktigt fina fälgar. Eller kanske BST i kolfiber. Jävligt fint bygge annars. :tummenupp

Japp stämmer det du säger, fast Magnesium funkar faktiskt på gata man får akta hålor & bulor bara. Det mesta som är kul eller snyggt är ju olagligt! :D

om man lägger varan i kundvagnen på deras hemsida kommer det upp fraktkostnad, olika på olika saker. :)

Stämmer bra :) Sen skriver dem ner värdet också, vilket innebär att man slipper mkt av tullen & momsen = billigt :tummenupp

Last edited:

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Man tacakar, hoppas det kommer fler bilder på bygget snart :D
Ska se om man kan få hem det från amerika. Såg inte det på morepowers hemsida om de hade det än..... :)

bojan

Steel Panther
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
-07 CBR1000RR Repsol
Runt 18 om jag minns rätt, då är det i Titan/Kolfiber, finns även i rostfritt/kolfiber för runt 15 tror jag.

Japp stämmer det du säger, fast Magnesium funkar faktiskt på gata man får akta hålor & bulor bara. Det mesta som är kul eller snyggt är ju olagligt! :D

Stämmer bra :) Sen skriver dem ner värdet också, vilket innebär att man slipper mkt av tullen & momsen = billigt :tummenupp

www.kawiforums.com

För kawa ägare. :tummenupp

sleeplezz

Försöker iaf..
Gick med
26 May 2005
Hoj
Uppdatering

PVM fälgarna dröjer ett tag så jag lackade orginalfälgarna så länge, blev riktigt bra! Tack till Stefan på Tibab för jobb & färgförslag!

zxx1.jpg

zxx2.jpg

Sen åkte det på Galfer skivor, slangar, vätska & belägg. Stort tack till Markus & Emil på Stibix som fixade allt toksnabbt! Rensade även bort fotpinnarna och monterade ett customfäste till dämparen.

Hoppas på avgas, mappning osv inom de närmaste 14 dagarna, beror lite på levtider.

zxx3.jpg

zxx4.jpg

zxx5.jpg

Mvh Martin

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag tycker orange var hundra resor snyggare måste jag säga. men smaken är ju som baken. Varför valde du inte vit från början om du plockade ut den flång ny ?

sleeplezz

Försöker iaf..
Gick med
26 May 2005
Hoj
Update: Hojen är mappad och klar hos RG. Akra systemet sitter på plats. Väntar på några smådetaljer sen kommer bilder!

Mvh Martin

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...