2011 års Bandagar med Actionpics.se

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Platstillgången är uppdaterad i första inlägget nu!

Kvällskörning Mantorp Park 10 Aug kl 17-20,
Vill även påminna om kvällskörning på Mantorp Park onsdag 10 Aug.
Licensgrupp med krav på giltig licens samt en gatgrupp med krav på körkort och registrerad mc.
Drop in anmälan från kl 16.00, 500:- som betalas på plats.
Träningsledare, ambulans och flaggvakter på plats.

Heldagar Gelleråsen och Mantorp Park,
Kommande heldagar på Gelleråsen och Mantorp har ett fåtal platser kvar i vissa grupper, missa inte att boka din plats nu.
På Mantorp Park 19e Aug prövar vi med att låna ut transponders för att se om grupperna går att göra jämnare med ännu mera flyt och högre säkerhet. Ingen extra kostnad för lån av transponder.

Mantorp Park 7-8 Sep - Crazy Days med Actionpics,
Missa inte att boka plats på Actionpics säsongsavslutning.
Utlottning av Shoei XR-1100 hjälmar, Däck från Dunlop, prenumerationer från Bike, SBK Racing olja från Q8Oils och mycket mer.

Är du Bikeprenumerant har du 10% rabatt 7-8 Sept. Ange ditt pren.nummer vid bokning.

Platstillgång kommande heldagar med Actionpics
Gelleråsen 17 Aug - Heldag med körning 09-16.
- endast tre grupper -
Anmälningsavgift: 1000 sek
Race: 6 st platser
Snabb: 2 st platser
Medel/Lugn: 2 st platser

Mantorp 19 Aug - Heldag med körning 09-17.
- endast tre grupper -
Anmälningsavgift: 1300 sek
Race: 4 st platser
Snabb: 3 st platser
Medel/Lugn: 8 st platser

Mantorp 7-8 Sep - Två heldagar med körning 09-17.
- endast tre grupper -
Anmälningsavgift: 2500 sek
Race: Fullbokad
Snabb: 4 st platser
Medel/Lugn: 13 st platser

Boka bandag,
För att boka plats så betalar du avgiften för resp. bandag till PlusGiro 106 05 78-0 .
Glöm inte att lämna information om vilken bandag du anmäler dig till samt om Dig på betalningen, inom 10 dgr får du bekräftelse med epost.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
215143_261980957146051_176981318979349_1105452_7116627_s.jpg

Vill du vinna en Shoei XR-1100? Två XR-1100 i valfri modell/lack (värde 5695:) lottas ut på Actionpics säsongsavslutningen på Mantorp Park 7-8 Sept.
Anmäl dig idag så har du även chansen att vinna däck från Dunlop, presentkort från tidningen Bike, olja från Q8 Oils m.m.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Kvällskörningen på Mantorp Park 10 aug är inställd och flyttad till torsdag 18 aug pga resursbrister och mindre bra väderutsikter.

Notera att Actionpics har bandag den 19:e så man kan få väldigt mycket körning om man dyker upp lite tidigare på torsdagen och ska köra hela fredagen.

//Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Gelleråsen 17 Aug,
Snabb grupp är FULLBOKAD
Finns platser kvar i Medel/Lugn grupp och i Race grupp.

Se övrig platstillgång i första inlägget, snart fullbokat även på Mantorp Park 19e Aug.

//Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Gelleråsen 17e Aug,
Medel/Lugn grupp - FULLBOKAD
Snabb grupp - FULLBOKAD
Race grupp- Finns 4 st platser

Till Mantorp Park på fredag 19e aug finns 2 st platser kvar i Snabb resp. Medel/Lugn grupp, i race grupp finns 4 st platser kvar.

Missa inte kvällskörningen på torsdag kväll 18e Aug om du ändå ska till banan och är anmäld till den fredag den 19e.

Välkomna

//Actionpics.se

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Kommer inte min oljetrågspackning på torsdag har jag en plats i Racegruppen till salu billigt på fredagens heldagskörning på Mantorp.

700:-

Besked lämnas runt lunch, torsdag.

Kontakt via PM om intresse finns.

// mvh Johan

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack alla deltagare, alla instruktörer och resurspersonal för en fantastisk dag på Gelleråsen idag den 17e Augusti.

Extremt bra flyt och mycket körning hela dagen utan avbrott.
Detta var sista dagen på Gelleråsen detta år men nästa år kör vi där igen.

Imorgon torsdag kväll är det kvällskörning på Mantorp Park som följer med en heldagskörning på fredag 19e.

Välkomna, vi ses på Mantorp Park!

//Marcus & Lillan

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Bra dag i alla hänseenden - Tack!

Med tanke på arrangörens namn så hoppas jag det dyker upp bilder från fotografen(erna) som var på plats. Var inne på hemsidan och letade under bilder där men det kändes rätt gammalt... ;-)

P

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

Med tanke på arrangörens namn så hoppas jag det dyker upp bilder från fotografen(erna) som var på plats. Var inne på hemsidan och letade under bilder där men det kändes rätt gammalt... ;-)

P

Kul att du hade en bra dag :tummenupp

Det var flera fotografer ute och dom lär dyka upp under "Bilder & Filmer" .

Bildgalleriet är "out of date", helt korrekt. Det finns så många duktiga fotografer ute på bandagarna så vi tycker att Sporthoj.com är ett utmärkt forum att låta dessa fotografer förmedla sina bilder genon.
Vi brukar upplysa om bildalbums som kommit oss tillkänna genom nyhetsbrevet som alla deltagare får.

/Nitrous

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar

P

Jag tog några bilder på lugn grupp och polarn tog några på snabb grupp. Ska sortera dom lite så försöker jag lägga upp dom sen.

Tack för en bra dag för övrigt, och stort tack för provkörning av gixxern och shoei hjälmen!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack alla deltagare, instruktörer och resurser som trotsade vädrets makter under e.m. idag på Mantorp Park. Dagen började fint med torrt och lite sol men sen kom regnet. Vi är imponerad över hur många som faktiskt använder möjligheten till att köra i regn/blött, mycket imponerade!

Fotografer från http://www.midnightphoto.se dokumenterade förmiddagen och kommer presentera lite bilder på sin webbsida senare.

Vi hoppas att alla uppskattade tidtagningen. Ni kan hitta tider på www.amigoo.se

Vi kommer att använda samma upplägg med transonders på säsongsavslutningen på Mantorp Park 7-8 September, missa inte att boka Din plats. Välkommen!

// Actionpics.se

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Stort tack till Marcus, Lillan, Håkan, Stefan, Johan & alla ni andra som fixar & donar så vi andra får köra & ha kul! Ruskigt bra arrangemang! För att inte tala om de stackarna som fick en postering utmed banan, vilka hjältar :tummenupp

Ett extra till till Johan/Lillen för uppvisningen i regnet! Du stärkte mitt självförtroende i vätan nå alldeles extra!

Vi syns den 7-8/9 igen! Johan, ställer du upp med lite draghjälp även då, behövs även när det är torrt :D

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Måste tacka för mig fast det slutade i sandhålan för min del.. Har aldrig haft så skoj som igår .. Bra gjort utav arrangörerna .....

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Stort tack till Marcus, Lillan, Håkan, Stefan, Johan & alla ni andra som fixar & donar så vi andra får köra & ha kul! Ruskigt bra arrangemang! För att inte tala om de stackarna som fick en postering utmed banan, vilka hjältar :tummenupp

Ett extra till till Johan/Lillen för uppvisningen i regnet! Du stärkte mitt självförtroende i vätan nå alldeles extra!

Vi syns den 7-8/9 igen! Johan, ställer du upp med lite draghjälp även då, behövs även när det är torrt :D

Tack Henrik, ja flaggisarna var verkliga hjältar igår :tummenupp

Såklart Lillen gör det, det är hans jobb :)

Vi ses den 7-8e, välkommen.

/Marcus & Lillan

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Vad e det för slags transpondrar ni lånar ut?
Kanske jag kan låta min TranX260 sitta på när man kommer till era events.

Verkar för övrigt väldigt bra att dela in grupper efter tid :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Vad e det för slags transpondrar ni lånar ut?
Kanske jag kan låta min TranX260 sitta på när man kommer till era events.

Verkar för övrigt väldigt bra att dela in grupper efter tid :tummenupp

Yes, din TranX260 är rätt, låt den sitta på och igång. Maila in transponder nummer till oss och nummer på mc så är det förbererett i systemet på Mantorp den 7-8e.

Alla tider från 19e finns nu på www.mylaps.com

/Nitrous

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras