2013 års bandagar med Cashback Racing

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
En till grej.

Vi har ju stort tryck på våra dubbeldagar, fullt sen länge och folk på kö. Om ni vet med er att ni inte kan komma och behöver sälja er plats maila då först till cashbackracing@gmail.com så hjälper vi er att sälja platsen direCKT.

Last edited:

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Ihaaaa!

Här är länken till alla bilder från vår bandag i måndags, bilderna är bara lätt redigerade och i vissa fall croppade klicka på länken http://img.gg/JN98iDu så kommer du dit. En del av er kan behöva acceptera cookies.

Om du vill ladda ner någon av bilderna så finns där en knapp under bilden för nedladdning till lokal plats (även en knapp för bildspel). Bilderna räcker till ca A3 storlek om ni vill printa ut, vill du ha större storlek så är det bara att maila bildnumret på cashbackracing@gmail.com så får du den större bildfilen.

Och som jag skrivit förut, om ni använder bilderna för kommersiellt bruk vill jag att ni skriver: Fotograf Björn Nordgren

Här är lite mer hårdredigerade bilder:

Följ oss gärna på Facebook också: Cashback Racing

DSC_2722_Snapseed.jpg DSC_1866_Snapseed.jpg
DSC_2028_Snapseed.jpg DSC_2410_Snapseed.jpg
DSC_2509_Snapseed.jpg DSC_2854_Snapseed.jpg
DSC_2584_Snapseed.jpg DSC_2388_Snapseed.jpg

För er som är intresserade så är de flesta av bilderna tagna med Nikon D7100 och Nikkor 80-400VR, samt även en hel del med D600 samt Nikkor 400 f/2,8

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag är intresserad av en eller båda dagarna 12-13 ifall någon vill dela med sig

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Jag är intresserad av en eller båda dagarna 12-13 ifall någon vill dela med sig

Hej Martin och andra intressenter av detta kanonevent! :)

Det har med kort varsel kommit ett antal avbokningar, framför allt i lugn/ medel och racegrupp. De som är intresserade kan maila mig på peterpan@live.se så får ni kontaktuppgifter till dessa förare som vill sälja sina platser.

Hoppas vi får se lite nya ansikten på eventet!

Mvh Peter

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Kollar på jobbet direkt imorgon bitti, håll en lugn om du kan.
Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Board Express

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Läser ju som den blinde slåss, du har mail ifall jag lyckats rätt med telefonen.

Hej Martin och andra intressenter av detta kanonevent! :)

Det har med kort varsel kommit ett antal avbokningar, framför allt i lugn/ medel och racegrupp. De som är intresserade kan maila mig på peterpan@live.se så får ni kontaktuppgifter till dessa förare som vill sälja sina platser.

Hoppas vi får se lite nya ansikten på eventet!

Mvh Peter

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Får man köra reggad hoj i racegrupp, isf vilket tempo är det som gäller?

Jag skulle säga 1:15 plus minus ett par sekunder för att det inte skall bli för stora skillnader i fart. Jämna grupper är viktigare än tiderna i sig, så det är lite svårt att säga innan vi sett hur alla kör, men ligger du i närheten där så köp en plats! :)

Alla kommer att få en transponder på hojen så vi försöker justera grupperna allt eftersom om de är för ojämna.

Mvh Peter

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Provade ett mobilt PM
Edit: och har fått iväg ett mail.

Nja, jag har inte fått något mail som påminner om namnet i ditt nick här på sh i alla fall...

Last edited:

Spritslav

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
R1
Är tvungen att sälja min plats till dubbeldagarna 12-13 aug pga nyckelbensbrott.
Grupp: snabb
Kontaktuppg: Peter 0722-181200, jag knaprar morfin så om ni vill prata med någon som är vid sina sinnes fulla bruk kan ni slå en signal till brorsan Tomasz på 0705 - 258825, både han och jag kommer vara på plats eftermiddag den 11 aug.
Kör hårt:yoparty

Wigetor

Full gas!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
kawasaki zx9r -96, honda cb 750f -81, yamaha wrf 450 motard -07 yamaha yzf 450 -09.
Är också tvungen att sälja pga nyckelbenet..
12-13e aug.
Grupp snabb.
ring 0725799010.
jag kommer vara på plats den 11e.

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Har en plats över i snabb grupp, maila mig om du är intresserad på fornellmattias@gmail.com

OBS kommer åka själv men säljer svågerns plats.

Last edited:

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Sniff... var det ingen som hade en lugn andrahandare till mig?

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
Vad e de för högsta varvtid i snabb?

Ja långsammaste då. För att vara övertydlig

Last edited:

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Vad e de för högsta varvtid i snabb?

Ja långsammaste då. För att vara övertydlig

Det är svårt att säga, det handlar mer om att få till jämna grupper än att sätta gränser var lägsta o högsta tid är i en grupp.

- 1:15 race, 1:15-1:22 snabb , 1:22 - lugn ungefär, men snälla ta det inte så exakt. Klotgren och Cajback kanske sätter lite andra tider. Vad kör du för tid? Jag tror det finns platser lediga i alla grupper just nu. Fanns 5 platser till salu när jag kollade nyss.

P

Edit: Ni som har platser - lägg ut dem under köp/sälj under bandagar så når ni kanske lite fler...

Last edited:

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
Det är svårt att säga, det handlar mer om att få till jämna grupper än att sätta gränser var lägsta o högsta tid är i en grupp.

- 1:15 race, 1:15-1:22 snabb , 1:22 - lugn ungefär, men snälla ta det inte så exakt. Klotgren och Cajback kanske sätter lite andra tider. Vad kör du för tid? Jag tror det finns platser lediga i alla grupper just nu. Fanns 5 platser till salu när jag kollade nyss.

P

Edit: Ni som har platser - lägg ut dem under köp/sälj under bandagar så når ni kanske lite fler...

Jasså det var inte illa trodde att lugn-tiderna var slut. Jag körde la 1.26 dom 2 sista varven. :) fast helst för min egen del vill jag hamna i lugn grupp med så. :)

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Jasså det var inte illa trodde att lugn-tiderna var slut. Jag körde la 1.26 dom 2 sista varven. :) fast helst för min egen del vill jag hamna i lugn grupp med så. :)

Jag tänkte harva i lung...tills jag inte får vara där längre. :) Hellre uppflyttad till snabbare grupp än tvärtom haha!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år