2014 års bandagar med CASHBACK RACING

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Nu har jag gått igenom alla bilder och här är länken http://img.gg/k9Em2ml, jag har tyvärr inte hunnit redigera dem, men under varje bild finns en knapp som ni klickar på för att ladda ner dem lokalt. De flesta av bilderna finns också i ännu högre upplösning.

_DSC1224 copy_01.jpg

Jag kommer så klart också ladda upp dem på vår Facebook sida "Cashback Racing".
Glöm inte att credda mig och skriva: Fotograf Björn Nordgren (ett krav om ni skall använda bilderna kommersiellt).

Vi syns väl på vår nästa bandag 14/7?

Oj, höll på att glömma en sak... Tack, tack, tack Rickard på Grevens Mcdelar för att du var med oss idag, många däcksbyten blev det:) Din närvaro och kunnande var guld värt för oss och våra deltagare.
Tack Skalman för din kunskap, och tack allt Cashback folk för att ni var där och gjorde allting så jäkla bra!!!

Hälsningar

Björn & Nicklas

cashback_logo_black_racing.jpg

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Här är lite exempel på bilder från gårdgagen, nu lite redigerade.

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Eftersom det är svårt att hålla sig från motorcycklar så var jag också och fotade lite på SM i Roadracing i helgen:)

Så här är lite bilder från SM i Sviestad (längst ner under bilderna ligger en länk till ALLA bilder), bilderna läggs också upp i ett album på Cashbacks Racings sida på FB. Om ni skall använda bilderna kommersiellt måste ni skriva: Fotograf Björn Nordgren. Tyvärr så har jag och min redigeringsmjukvara inte varit överrens denna gång men bilderna är ganska ok ändå. Nästa vecka skall jag försöka fixa till det, men nu skall jag första jobba järnet och sen vara ledig järnet:) BTW - snyggt kört!!!

Den 14/7 har vi vår nästa bandag på Gelleråsen och för er i racegruppen så kör vi startträning i de två sista passen på dagen (två olika varianter), kanske kan vara idé att träna lite inför Bikeweek?

Som vanligt så har vi ju vår armada av duktiga föråkare/instruktörer/mekhjälpare som är till hjälp i alla grupperna. Vi har ju även vårt koncept för er som vill ha extra fokus och feedback, Cashback Trainee.

Maila på Cashbackracing@gmail.com om du också är intresserad utav att delta.

Men som utlovat lite bilder också:)

DSC_0337_01.jpg DSC_0396_01.jpg

DSC_0457_01.jpg DSC_0527_01.jpg

DSC_0595_01.jpg DSC_0652_01.jpg

DSC_0678_01.jpg DSC_0715_01.jpg

Här på länken hittar ni resten av bilderna:

http://img.gg/Kd9Lw5y

Last edited:

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla!

Uppdatering inför vår nästa fantastiska bandag den 14/7 på Gelleråsen:

Lugn/medel 10 platser kvar
Snabb >10 platser kvar
Race > 10 platser kvar

Häng på du också!

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
BMW S1000RR - BANDAGAR 4-5 augusti med Cashback racing!

attachment.php

Hej,

Nu närmar vi oss detta suveräna event med stormsteg. Ni som var med förra året vet att det blev något utöver det vanliga. Det finns fortfarande platser kvar och nu släpper vi snart loss de platser som är kvar för andra än S1000RR förare.

Nu måste S1000RR/HP4-piloter hänga på låset för när platserna släpps då är det kört, kölista är redan lång. Vi satsar stenhårt som förra året och det kommer att bli två dagarna med grym körning, grillkväll däremellan och super service från Bactor racing m.fl. Gästförare och överraskningar lovas också. Lotteri med fina priser (kom ni ihåg förra året?), duktig fotograf på plats med bilder på alla deltagare utan extra kostnad och en handfull riktiga racerförare som kan ge er tips om allt som rör hojar och bankörning! Den 4-5 augusti på Gelleråsen är det som gäller!

Alla som kör S1000RR eller HP4:a är välkomna. Andra märkesförare kan anmäla sig för restplatser som vi släpper snart. Upplägget är i grund och botten Cashbacks bandagar, 3 grupper med hastighetsindelning. Rutinerade förare och tävlande kommer att ge tips och hjälp med din körning och rent mekaniskt så finns det både förare, instruktörer och mekaniker på plats med erfarenhet från S1000RR. Du som precis har köpt din S1000RR är mycket välkommen, det finns all hjälp du behöver för att få en bra start med nya hojen eller om du är ny på bana. Dagarna är formade för att alla skall ha riktigt kul.

Jag hoppas att ni vill komma och så här gör ni för att vara med;
Anmälan sker via mail till där du anger ditt namn, kontaktuppgifter, ev. nickname på SH och e-postadress. Därefter kommer du få ett mail med instruktioner för anmälan, betalning och mer detaljerad information osv.
Priset är 2500 kronor(1250 kr som anmälningsavgift), vilket inkluderar ett paket med 2 bandagar, middag mellan måndag och tisdag, föreläsningar och div mervärden som du märker om du kommer!
Alla hojar kan delta så länge de är i säkert skick. Gatmodeller och racehojar. Ljudkrav enligt Gelleråsens normala krav, försäkring gäller troligen inte, kontrollera själv med ditt försäkringsbolag om du har en gathoj.

Mail med anmälan om intresse för S1000RR/HP4 förare skickas till: peterpan@live.se.
Övriga märken anmäl er enligt instruktionerna här på tråden.

S1000RR/HP4 förare kan med fördel hänga med i diskussionerna på BMW S1000RR tråden!

Mer info kommer inom kort! :yoparty

Last edited:

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Senaste uppdateringen för vår bandag den 14/7 på Gelleråsen

Platser kvar i alla grupper
- Medel/lugn
- Snabb
- Race

För er som inte skummat igenom denna tråd förut så så har vi följande upplägg:
- Instruktörer och coachhjälp i alla grupper, vi har special coachning genom vår Cashback Trainee också
- Box och transponder mot avgift
- Ambulans
- Lunch ingår
- Gratis bilder på dig när du kör på banan
- Tips och hjälp med din hoj
- Sjukt glad och trevlig stämning
- Gratis lunch för alla deltagare
- Körtid 9.00-18.00
- Startträning för racegrupp i de två sista passen för dagen

Kostnad 1200kr för hela kalaset.

Häng med du också!

Maila din intresseanmälan på Cashbackracing@gmail.com

cashback_logo_black_trackdays_v7_2219.jpg

Gladfilur

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2011
Hoj
flera =)
Tja

Är det fortfarande möjligt att anmäla sig till den 14/7?
Å finns det plats?

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Senaste uppdateringen inför vår bandag på Gelleråsen den 14/7:

- Lugn/Medel 4 platser kvar
- Snabb 4 platser kvar
- Race 6 platser kvar

Massa bantid (vi kör mellan 9.00-18.00), lunch ingår, gratis foton, tips och trix för din hoj, duktiga instruktörer, sjukt bra stämning - 1200kr är kostnaden.

Vill du vara med du också? Maila då fort som attan till cashbackracing@gmail.com

cashback_logo_white_trackdays_v7_2219.jpg

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej!

På måndag smäller det! Du som redan är anmäld har nu fått ett mail med instruktioner.

Det finns dessutom ett fåtal dropin platser för er som kommer på att "fasiken jag vill nog vara med ändå", maila då på cashbackracing@gmail.com

Hälsningar

Björn

kal_erixon

Guest
Morsning boys
Någon som åker från Sthlm måndag morgon och hem samma kväll som vill samåka?

/Karl Eriksson

Last edited:

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Tack för en trevlig dag, ser redan fram mot 4-5 (och 6:e) augusti!
Skön och avslappnad stämning på bana o i depån, bra jobbat alla ansvariga! :tummenupp

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla bandagsdeltagare!

Tack för igår! Förbaskat kul att anordna bandagar när man har så bra deltagare!

Här kommer lite smakprov på bilderna som kommer upp inom ett par timmar.

DSC_0679.jpg DSC_0733.jpg

DSC_0806.jpg DSC_0934.jpg

DSC_1014.jpg DSC_1120.jpg

Hälsningar
Cashback Racing

Nicklas, Björn, BC, Esa, Robban, Mackan och Erik

marcell

Sporthojsnörd
Gick med
24 Apr 2008
Hoj
--
Mycket bra dag igår! Alla verkade ha kul och solen stekte duktigt ända fram till eftermiddagen då vi fick en välbehövlig regnpaus (inte förvånad längre!).

Nåja, torkade ju upp snabbt sen och blev helt galet mycket körning sista timmarna med öppen depå! Fan vad kul det var :tummenupp

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Eftersom det tar mer tid än jag trodde och att jag har lite bråttom så delar jag upp bilderna på olika länkar.

Här är den första delen, 148 bilder av total mer än 500:
http://img.gg/2IbFNrI

Under varje stor biold finns en liten knapp med en pil i, klickar ni på den så laddar ni ner filen lokalt.

Bilderna finns i ännu högre upplösning förstås, om ni vill ha en bild med högre upplösning, maila då på cashbackracing@gmail.com.

Om ni lägger ut bilderna på er privata t.ex. facebook ser jag gärna att ni skriver: Fotograf Björn Nordgren.
Om ni tänkt använda bilderna kommersiellt så är det ett krav att det står: Fotograf Björn Nordgren

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...