Så jag har börjat fundera på om det här med enduro är en så jäkla bra idé för mig, jag är alltid i farten och gör dumheter, kraschar och sånt och omgivningen när man kör enduro är inte så jävla förlåtande. Bäst att hålla sig på fina asfaltsbanor och krascha där. Gör mindre ont.
Enduro är läskigt, på tre tävlingar hade jag tre frakturer; nyckelben, vadben och skulderblad. Enduro inte min sport!
Håller tummarna för snabb och bra rehab, och att vi ses på banorna i sommar!!!!
...försäljning av rejsprylar...
Hojta om du har nåt kvar du vill bli av med. Jag behöver komplettera med typ allt utom rejshoj.
Behöver du ett släp med plats för två hojar (med fastskruvade framhjulställ och lite lagom med öglor)?
Annars är det mest tillbehör till hojen, och för att slippa bli kvar med hälften säljer jag gärna allt i en klump.
Jag tänkte ivf vara närvarande som publik på rejsen 2015. Ekonomin tvingade lite försäljning av rejsprylar nu när jag inte lyfter en rekorderlig lön längre. Ska heja satan på alla som är i farten och kör! (Och vara jävligt avis)
Jag tänkte ivf vara närvarande som publik på rejsen 2015. Ekonomin tvingade lite försäljning av rejsprylar nu när jag inte lyfter en rekorderlig lön längre. Ska heja satan på alla som är i farten och kör! (Och vara jävligt avis)
Tänkte annars att vi i Speedster skulle hålla ihop lite precis som BOTT-gänget gör på tävlingarna och då kan ju du vara vår Bosse Bildoktor/se till att ölen är kall/komma med glada tillrop/hetsa oss mot varandra etc. kille
Finns säkert nån som har husrum också. Jag skall dessutom försöka få fart på min gamla Monkey Honda - perfekt depåhoj ju
Behöver du ett släp med plats för två hojar (med fastskruvade framhjulställ och lite lagom med öglor)?
Annars är det mest tillbehör till hojen, och för att slippa bli kvar med hälften säljer jag gärna allt i en klump.
Tänkte annars att vi i Speedster skulle hålla ihop lite precis som BOTT-gänget gör på tävlingarna och då kan ju du vara vår Bosse Bildoktor/se till att ölen är kall/komma med glada tillrop/hetsa oss mot varandra etc. kille
Finns säkert nån som har husrum också. Jag skall dessutom försöka få fart på min gamla Monkey Honda - perfekt depåhoj ju
Jag började trejla redan i somras så allt som behövs för transport har jag redan. Grejer jag gärna köper beggat är t ex depåtält, miljömatta, ir termometer, depåstöd y-klyka, däckverktyg, najtång och bromsluftare.
Jag hittade en billig ir-termometer på Clas Ohlson som jag är nöjd med:
http://www.clasohlson.com/se/IR-termometer/36-2286
Däckverktyg hittar du billigt på Biltema.
24MX har haft billiga depåtält ett tag, de kanske har kvar den kampanjen.
Jag hittade en billig ir-termometer på Clas Ohlson som jag är nöjd med:
http://www.clasohlson.com/se/IR-termometer/36-2286
Däckverktyg hittar du billigt på Biltema.
24MX har haft billiga depåtält ett tag, de kanske har kvar den kampanjen.
Biltemas däckjärn var mjuka som ost, iaf de jag köpte. Gick att böja skrällena över knät. De kanske har bytt leverantör igen så att de är något att ha nu igen. Deras såndär arm att klämma av däcket med funkade rätt okej däremot.
Inte använda hårdare, använd flera! Den dagen du tar ett rejält järn och tvingar av däcket och hör ett distinkt "Klick" blir du inte glad. . . . Använder bara biltemas "mjuka" men kör med 3st, funkar kanon, mååånga däck bytta. . . .
Inte använda hårdare, använd flera! Den dagen du tar ett rejält järn och tvingar av däcket och hör ett distinkt "Klick" blir du inte glad. . . . Använder bara biltemas "mjuka" men kör med 3st, funkar kanon, mååånga däck bytta. . . .
Problemet var att de var så mjuka att även om man körde med två stycken samtidigt och försökte så krökte de sig. De var fantastiskt mjuka och fullkomligt värdelösa. Sedan ska man ju inte direkt bända över däcket över fälgkanten utan mer dra, är iaf min känsla.
Mina böjde sig också på första däcket jag krängde. Dock var det gjort av backelit och hade suttit på många år på den fälgen. Men med färska däck var det inga problem!
Problemet var att de var så mjuka att även om man körde med två stycken samtidigt och försökte så krökte de sig. De var fantastiskt mjuka och fullkomligt värdelösa. Sedan ska man ju inte direkt bända över däcket över fälgkanten utan mer dra, är iaf min känsla.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|