I sommar fyller jag 55. Efter min 55-årsdag tänker jag bli helt djävla omöjlig. Bara så att ni vet.
We know....Jag har alltid varit djävla omöjlig. På en SportHoj...
We know....
Surfar 95% Tapatalk, går på nya inlägg, där under kommer vad som helst upp.
Problemet är inte trådar som specifikt behandlar religion eller politik (vidhåller att andra forum finns för er/de som gillar sånt), tro mig jag brukar undvika dessa trådar...
Men skiten sipprar in i var och varannan vanlig tråd, där kan moderatorerna gärna röja hårt : thumbs up
PS. man behöver inte vara historielös eller politisk analfabet bara för man inte trycker ner sin uppfattning i halsen på andra så fort man får chansen
Glöm inte att den nya generationen är van att Google svarar på allt, överallt och hela tiden.
Vi gamla getter måste anpassa oss till det och inse att utan mobilen är dom totalt lost.
Say what???Sen finns det den gamla generationen, som glömt att erfarenhet kommer av misstag, och tror att de alltid kunnat allt och alla andra är idioter.
Sen finns det den gamla generationen, som glömt att erfarenhet kommer av misstag, och tror att de alltid kunnat allt och alla andra är idioter.
Men skiten sipprar in i var och varannan vanlig tråd, där kan moderatorerna gärna röja hårt : thumbs up
Några önskemål:
Jag vill kunna se när mina vänner är online och kunna skicka pm utan att leta ihjäl mig efter nicket.
Varför heter motorcykel fortfarande "yrke"?
Varför inte lite mer aktivitet i forumet av Motorrad-gänget?
Anteckningsmöjligheten försvann.
Det här har jag tagit upp förut, men många moderatorer har inte varit aktiva på månader/år, byt ut!!
Jag vill se fler tjejer som moderatorer.
Jag vill att vi ska vara snälla och behjälpliga åt 125-åkare, nästa generation.
Om någon nu frågar för tusende gången hur man kopplar in diodblinkers, svara inte med "Googla din idiot" utan ha lite tålamod och hjälp till istället, folk blir ju rädda för att fråga till slut.
Ibland får vi frågor om mopeder, som inte ska finnas på SH enligt reglerna, då får man en anmälan om att ta bort skiten eller vafan eru moderator för?
Sen får man på skallen för det och vafan eru moderator för?
Personligen är jag moderator för att jag älskar att banna folk
not
Nu vet jag att många hatar FB här och det är förstårligt. men det är också en massive yta med möjlighet att synas på.
Jag tycker man lätt borde skapa en "Sporthoj.com" sida på FB där man uppdaterar med trådar till idiotiska, fantastiska byggen, störda trådar allt bara för att synas. för att få folk till siten. Kolla på Sweclockers.com som exempel på hur man kan göra det (https://www.facebook.com/sweclockers/?fref=ts).
Observera att jag inte vill flytta ut folket till Facebook, jag vill snarare att facebook flyttar in hit och dem som faktiskt anavänder FB får en "påminlse" lite då och då om Mozz sughästar i abudabi.
Sen varför inte ha en "Gammal Going" tråd där någon väljer ut en tråd från förr och låter den synas på första sidan ett tag som en sticky. det finns ju enromt mycket rolig läsning här om man vet vad man skall leta efter.
Gott nytt år!
Jag vet några forum som gjort precis det du säger länkat till fuckbook o tamej fan så har forumen stendött rätt omgående.
Forum har morder svarta skälar som bara vill jävlas) banna folk, rätta folk, styra o ställa som dom värsta mini hittlers.. Har egna personliga uppfattninga..
Inget av detta finns på fejan där går att dividera helt fritt utan att det får konsekvenser.
Döda inte sporthoj genom fejan.
Mvh
Javisst, grabbarna som startade"Bike"är ju fortfarande aktiva på ett eller annat sätt.
Vart tog andan och farten vägen?
Binge, Tomback, Gerry, Jonsson och hela gänget, vakna ur dvalan !!!
Du också Lofterud
Yamaha MT-09 tråden finns både här och på fb, frågan är var klickas det mest ?
Det borde vara här i min mening.
Men är det på fb så dras snaran sakta åt för MT-09 tråden här på sporthoj. Våga vägra fb.
Definitivt på mässan, ta hand om digSes på MC-mässan och ev på festen?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|