Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Förra veckan såg jag 3 st super enduro på blocket.. Mellan 65.000 å 74.000 var av en hade 17" motard hjul...Ja det lär ju gå några lampglas synd att det är fruktansvärt många kilon också men cool hoj en lågmilad superenduro är troligen trevligare på grus men gammal o överprisad idag dom få som säljs
Precis såldes ju ut med svårighet -08-09 för 85-90 av handlare så då finns det bättre köp idag även om det är en cool cykel ,en lågmilad skulle vara lockande trots att bensinpumpen strulade ,vattenpumpar som läckte och förgasare som funkade sådär i terrängFörra veckan såg jag 3 st super enduro på blocket.. Mellan 65.000 å 74.000 var av en hade 17" motard hjul...
Inte allt är bättre idag , till viss del tycker jag elektroniken tagit för mycket kontroll .Ja super enduron var ju frän... för 15 år sedan.
Dom som jag läste om hade modden fixade då...Precis såldes ju ut med svårighet -08-09 för 85-90 av handlare så då finns det bättre köp idag även om det är en cool cykel ,en lågmilad skulle vara lockande trots att bensinpumpen strulade ,vattenpumpar som läckte och förgasare som funkade sådär i terräng
Ja den tål att tappas och grävas ner i surhål men du får ha stor sidovagn om du ska ha folk nog med för att få upp den ur surhålet Sist vi drog en se ur ett sånt surhål så var vi fyra plus han bakom styret för att komma därifrån och vi fick bränna kalorier för att få dom därifrån , skämtåsido så är även se:n för tung för surhål å såna grejer å den är nära femtio pannor tyngre än den 650 jag tycker är för tung för surhål startar gör den men man önskar sig en spade att gömma den med för det är lättare än att komma därifrån =se:n är grym på grus men inte i surhålSE:n tål både att tappas och sänkas i ett surhål.
Super Adventure R...?
Jag avstår gärna 50 hästar, och 50 kilo dessutom - om det innebär att jag kan köra hela dagen.
Super Enduron är inte överprisad. Den står i det folk vill betala, det kommer aldrig att tillverkas något liknande och priserna har redan bottnat.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|